*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

🖤💜💙💚💛🧡⁦❤️⁩⁦💔💝💟⁦❣️⁩💕💞💓💗💖

  • ۱۳:۰۶

وای:/

الان تازه فهمیدم که معنی هر رنگ ایموجی قلب فرق میکرده😟

اگه طرف میدونسته که معنیاش چیه و من براش 💜یا💓یا یکی دیگه ک هیچ ربطی نداشته فرستاده باشم چی:/

چقد خندیده😐

ولی معمولا کسی نمیدونه.

حالا اگه برا کسی فرستادم ایجا بدونه ک من نمیدونستم⁦ فقط از رنگ بنفش خیلی خوشم میاد کل اتاقمم بنفشه.خب؟

چه پیشنهادایی ب مردم دادم:/خدا منو ببخشه😂

معنیاشونو نمیگم بهتون ولی بهتر که ندونین.دنبالشم نرین.بعضی وقتا آدم بهتره ی چیزاییو ندونه:/🥺

اوه چقد شلوغش کردم😐🙄فقط عنوان:/😂

خب حوصلم سررفته 

اصن دوس داشتم:(

 

  • ۲۲۳
°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

فقط جمله‌ی آخر پست :)))

😂😂😂
شی‍ ‍فته

واای نگو قلب بنفش برا این و اون فرستادی😂😂😂😂 

استفادم ازش خیلی زیاد بود😑
خوب خوشگل بود آخه نمیدونستم ک چیه🙄😂
ᕼᗩᑎᗩ ...

وای من قلب بنفش رو دوس دارم واسه همه میفرستادمش XD

یکی از دوستام تا میفرستادم میومد میگفت عه حنا قلب بتقش! XD

😂😂😂😂
دقیقا منم خیلی میفرستادمش خیلیی
وقتی فهمیدم حس کردم کلی سوتی دادم ولی بعد یه دوست گلی همینجا بهم گفت معنی علاقه به رنگ بنفشم میده و خیلی مهم نیس باز ی ذره خوشال شدم😅

*AZRA* gh

وااای منم از وقتی معنی هاشونو فهمیدم دیگه آدم سابق نشدم. 

یه حس بدی دارم مخصوصا به بنفش 😂😂😂😂😂

آخ آخ آخ😂🥺
دقیقا همون بنفش خیلی بده دیگه-_-من مثلا شهریه کلاسامو یا یه پول دیگه ای واریز میکردم عکس میفرستادم،یا از کسی که نمیشناسم درمورد چیزی میپرسیدم،یا حتی برا معلما و معاونا همینطوری قلب بنفش میفرستادم:/
من فک میکردم قرمزه ینی عشق و علاقه زیاد زیاد بعد بقیشون دیگه برا خوشگلین😅 خیلی خاص نیستن بنفشم از همه قشنگتر بود...هیچی دیگه-_-
Saeed H

فرقشون چیه ؟ 😐 منم نمیدونم 😐 همشم از رنگای مختلف قلب جهت تنوع استفاده میکردم 😐

 

خوبه ی هموطن همدرد دیگه😂
فرقشون تو معنیه برادر
برو تو اینترنت بزن کپ کن😂
یا ام اصن نزن زندگیتو بکن:/
Saeed H

اوخی 😐💔💣

دیدم 😐

😂💔
عب نداره باهاش کنار میای عزیزم:)😂
گفتم بهت ک زندگیتو بکن کاری ب این کارا نداشته باش:/
حالا تو از کدوم رنگ بیشتر رنج بردی😂

Saeed H

بنفش و قرمز و نارنجی :/

آخخ:(
عین خودم
عب نداره کنار میای باهاش😂

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan