*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

خوش بگذره امروووز💕

  • ۱۱:۴۴

فک کنم امروز کسایی ک نرن بیرون تعدادشون کم باشه😂

یا حداقل کسایی ک خونه خودشون تنهان

اگرم تنها باشن با ویدیو کال حداقل سرو تهشو هم میارن

در هر صورت...خوش بگذره بهتون

خیلیا البته مثه من با فامیل حال نمیکنن

ولی خب تلاشتونو بکنین امروز حال خوب داشته باشین

فقطططط هر کار میکنین همش تو گوشی فرو نرین جون شوهر عمه هاتون:/

ممنون:)

روز خوشگلی داشته باشین عشقای من⁦♥️⁩😍😘

و اشخاص عزیییییییز من⁦♥️⁩😍

و عادیای من⁦♥️⁩

😂⁦🤚🏻⁩

  • ۲۴۳
sara

سایت خیلی خوبی دارید 

امیدوارم موفق باشید

مرسی عزیزم:)💕
پرتو ^...^

چه خودمونی و جذاب نوشتی😁❤️

قربونت برم من⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩😍
خوش بگذره بهت
00:00 :.

همه جا بستس کجا بریم اخه خخخخخ

ن براچی بستس
مگه کجا میرین شما:/
00:00 :.

شمال پارکای جنگلیو بستن ما دیروز رفتیم 12 بدر 

 

عه چ بد😶
خوبه دوازده بدرم😂
فامیلای منم همه رفتن دوازده بدرو برا محکم کاری ولی من نرفتم:/
00:00 :.

همون کارا درسته الان خطرناکه

فامیلای من ک اصن چیزیو خطرناک نمیدونن😂⁦🤚🏻⁩
00:00 :.

من کلیییی دوق کردم چقدر ما زرنگیم که زودار رفتیم نگو همو زرنگ شدن چون دیروزم یه خورده شلوغ بود خخخخخ

😂😂😂
حصـــــــcafeh.ـــــین ..

13 بدر :/

دست و بالم درد میکنه.

همه رفتن دنبال چیز

مو رفتم دنبال هیزم:/

بدتراز این نمیشد.

البته 11بدر خوبی بود :)

😂😂😂
عه 11 بدر😄
شما دیگه خیلی زرنگ بودین😂⁦🤚🏻⁩
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan