*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

کوییز

  • ۰۰:۱۱

امروز کوییز زبانمو ۵۰ از ۵۰ شدم 😏😏😏😏😏

خییییلی خوشحالم😆😆😆😆

درسته که فقط یه کوییز بود(البته خیلی سخت)🙂🙂🙂

ولی اون احساس افتخار تیچرم واسم یه دنیا ارزش داشت😁😁😁😁

می خواستم خوشحالیمو باحاتون تقسیم کنم😄😄😄😄😄

  • ۴۸۱
00:00 :.
اگه شیرینی هم بدی که فوق العاده میشه :) من رولت دوس دارم
منم رولت خیلی دوس دارم♡♡♡
ولی فوق العاده دوس ندارم😁😁😁
banooye bahar
همیشه شاد باشی :)
همچنین 😘😘😘
تو هم شاد باشی عزیزم😄😄😄
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
از قدیم گفتن هر که در کوییز زبان ۵۰ از ۵۰ شود در امتحان پایانی ۱۰۰ از ۱۰۰ می‌شود. 
نمیدونم کی گفته!! ولی اگر هم نگفتن، الآن من گفتم.:)
موفق باشین. 
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
هر عزیزی که گفته خوش گفته:)))))😀😀😀😀
به به ...... به به😃😃😃😃
انشااله که همین طوره😁😁😁😁
شما هم موفق باشید

00:00 :.
خخخخخخخخخخخ
😉😉😉😙😙😙😙
00:00 :.
من همچنان منتطر شیرینیم :)
انتظار خیلی چیز خوبیه 👍
ولی این یه مورد بی ثمره😏
ولی باز هم تاکید می کنم انتظار عیب نیست هنر است🤔🤔
با اینکه نفهمیدم چی گفتم ولی به به....به به🙄🙄
پریسا سادات ..
آفرین رفییییییییییییق
:))))))))))))))))))
بر و بچه های بیان
جهت اطلاعتون این خانوم مبینا خانوم به منم شیرینی نداده دیگه شما هم که جای خود دارید..
مرسیییییییییییی داداششششش😉😉😉😉
هیس هیس🤐🤐🤐
وانمود کن بهت شیرینی دادم دیگه اه😐
اصلا کی به کیه 
تو کمربند گرفتی شیرینی دادی؟؟😡😡😡
پریسا سادات ..
نه که تو کمربند گرفتی شیرینی دادی
خب من برای کمربند های زرد و نارنجی سبک قبلم که شیرینی دادم😌😌😌
تو نبودی ولی من دادم😋😋😋
دیگه زرد که واسه من چیزی نیست😏😏😏
پریسا سادات ..
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!
بله گلم😉😉😉
شـ ـهرزاد
آفرین
ایشالا فاینال رو 100 میشی:)
مرسی عزیزم :-)
مشاور کنکور تجربی
سلام .... با افتخار دنبال شدید....
متشکرم😊
adele asady
ابشالله تویه همه امتحانات موفق وسر بلند باشی 
برای منم ازین دعا ها کنید این سال تحصیلی رو هم به خوبی بگذرونم و برم پایه بالاتر 
مرسی عزیزم😗
چشم:)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan