*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

سلام دوباره:)کنکوریا موفق باشین⁦❤️⁩

  • ۱۷:۳۴

سلاوم:)

چرا من ب اینجا سر نمیزنم؟:/

البته اصن حس اینستا و سریال و بازیو بیرونم نیس چ برسه ب اینجا

ولی خب دوس دارم اینجا زیادبیام

الانم اصن نمیدونم چرا اومدم باز😂

در هر صورت سلام دیگه

همین=)

آها راستی برای همه کنکوریای خوشگل دعا میکنم:)(همتون خوشگلید-_-اعتراض داشتیم گفتم اضافه کنم😂⁦❤️⁩) موفق باشین و وحی الهی وسط آزمون نصیبتون شه😂

البته نمیشه معمولا ولی در کل امیدوارم موفق و بی استرس این لعنتیو پشت سر بزارین⁦❤️⁩

  • ۲۵۳
کوچولو خانوم

سلام:)

سلام:)
ناشناس

یعنی ما کنکوری هایی که خوشگل نیستیم موفق نباشیم؟ :/

فقط واسه خوشگلا دعا کردی:/

نه نه سو تفاهم شد😂
منظورم اینه ک همتون خوشگلید⁦🤦🏻‍♀️⁩😂
خوشگلای من مثلا😂😂😂
حالا چرا ناشناس اومدی کنکوری خوشگل؟😂
الان پستو بخون درستش کردم
شی‍ ‍فته

وای توروخدااا زودتر برگردددد، دلم واست تنگ شدههه:"((

 

یه درصد فکر کن به این حرفت که قراره اینجا زود به زوود سر بزنی اعتماد کنمXD 

منمممم🤧
یه خبر خوب ولی:شایدددد بیام یه ماه کلا بمونیم خونمون بعدش باز بریم سفر
دعا کن بیایم:(
اگر عموم اینا بیان میمونیم ولی اگه دیر بیان بر میگردیم تهران
بابا خب نمیشه😂⁦🤦🏻‍♀️⁩
ناشناس

خطاب به ناشناس:
همه تون خوشگلید که چنین چیزی گفته=|

آره موافقم:(
یه سوال
چرا ناشناس میاین:/
ᕼᗩᑎᗩ ...

وای الان خودم خودمو درک نمیکنم چرا ناشناس دادم XD
 ناشناس دومی میباشم D:

عه سلام حنانه:)
من خودم هر وقت ناشناسم بیام یه منظوری دارم تو خیلی خوبی دیگه😂⁦❤️⁩
ناشناس

من که موفق میشم :)

 

بالا ترین رتبه تون من میشم ببین کی گفتم:)

پارسال رتبه 65 هزار شدم امسال میریم برا رتبه صد و بیست هزار :)

اینجوری نگو:/
ایشالا ک بهتر از قبل میشه
اگرم نشد سال بعد:)
وقت داری
امسال ک گذشت پس ب چپت باشه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan