*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

یه دنیا دیگه:)

  • ۰۰:۲۸

کاش یه دنیا داشتم 

میتونستم کسایی که 

توی دنیای الان اذیت میشن و با خودم ببرم توش

خیلی خوب میشد

هممون با همدیگه :)

 

 

 

  • ۶۱۲
امیررضا کامیار
هعی

ای کاش بود ولی اگرم بود اونجا هم آزارمون میدادن
واسه خودمون بود دیگه:)
هر کی که دوس داشتیمو میبردیم با خودمون*_*
نیلو :)
کا منم یه دنیای دیگه داشتم هر وقت آدما من اذیت میکردند میرفتم اونجا و دیگه بر نمیگشتم 
خیلی خوب بود:(
00:00 :.
که اونجا هم باز اذیتش کنی ؟
من؟
دلت میاد آخه؟
من به این مهربونی؟
میبرمشون تو دنیای خودم که اذیت نشن دیگه&_&
00:00 :.
ببخشید من کلا پست و بد خوندم و بد متوجه شدم 
خخخخخ
چشات خیلی بی عیبو ایراده:)
پرتو ^...^
چ مهربون^...^
خوبه که از مهربونا بشنوم که مهربونم^_^
همین که هست
خوب میشد چون راحت میشدیم از دستبعضی ادما
اما بدم میشد چون شما احتمال داشت یکی رو بیارین که من ازش بدم بیاد خخخ
خب اگه از کسی بدت میاد بگو نیارمش:)
همین که هست
خخخ اخه شاید ط خوشت بیاد خخخ اصلا شاید من یکی رو بیارم تو خوشت نیاد البته اگه من بیام هیشکی رو نمیرام خودم میشینم یا جا اهنگامو میگوشم خخخ
خب حواسم هس اذیتت نکنن
جَوونِ تنها

هممون با همدیگه...
^_^
ای کاش..

ای کااش...
:)
احسان شریعتی

داریم که، دنیای خیال و رویا، خیلی هم خوبه، فیلم‌ها و کتاب‌ها برای چند ساعت هم که شده ما را می‌برند به آنجا

خیلیم دنیای شیرینیه:)
اما بعضی آدما واردش نمیشن زیاد:(
حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

 دنیا پر

آن دنیا هم بستگی ب ...

:))))
محمدامین آقایی

سلام وبلاگ قشنگی دارین خوشحال میشم به اشعارم سر بزنید

سلام .نظر لطفتونه:)
با کمال میل*_*
حسن مجیدیان

کاش بتونید...

ای کاش..
مرسی از حضورتون:)
فتل فتلیان

کاش ...

چقده مهربونید که به فکر بقیه هم هستین 

مهربونی از خودتونه^_^
خب بدونه دوستام که به دنیای دیگه مزه نمیده:)
Gole pone market

کاش بشه ولی نمیشه ):

 

مارو هم دنبال کنید دوست عزیز

اگه میشد که الان اینجا نبودیم😏
با کمال میل😊
هنتای ساما

کاش دنیا نابود میشد من میموندم و تو

هععععععی

حیف که نمیشه راحت نابودش کرد
:(
هنتای ساما

:)) ♥

💛😊
هنتای ساما

میای؟

بیام چیکار کنیم؟
هنتای ساما

یه کاری

خب چه کاری؟😁
هنتای ساما

هیچی🤣

😂😂😂
شرلوک هلمز

کاش! :)

خوش اومدی:))
Afshin ×  

اینطوری که باید کل ایرانو ببری تو دنیای خودت

😂😂😂😂
نه دیگه اونایی که دوسشون دارمو فقط میبرم:)
همه که جا نمیشن:|
حجت فتاحی

همین دنیام خوبه فقط باید درست بسازیش!

من تنهایی؟
هنتای ساما

فکر کنم کرونا گرفتی مردی

نیستی چرا؟

توام که بدت نمیاد بمیرم۰_۰
چون اینجا خیلی سوت و کور شده:|
توام نمیای اذیتت کنم
حال نمیده:)
Melika **

سلام

خوبیییین ؟ 💖

دنبالتون کردمممم

سلام
بله مرسی
مچکرم💙
حسین

ولی حیف که نمیتونی 

ای کاش میتونستم...:)
Afshin ×  

سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟ من یادم نرفته قرار بود امشب گیتار بزنی ضبط کنی بذاری ما بشنویم

برو تو آدرس
Simple-girl.blog.ir
کوچولو خانوم

خوب میشد...:)

حیف که نمیشه

آره خوب میشد؛)
Iman Mohammadieh

سلام وبلاگ زیبایی دارید

دنبال شدید

ممنونم
همچنین:)
گلی یاس

کاش میشد مثلا اونایی که اذیتمون میکننو ببریم یه دنیای دیگه از شرشون خلاص میشدیم :دی

اینم راه حل خیلی خوبیه موافقم👊👍😂😋
ramtin .v

خب پس نردیک 8میلیارد دنیا لازم  داریم

آره لازم داریم:)
علیرضا قاسمی نژاد

کاش  منم ی بمب شادی بودم هر کسی غم داشت بمب شادی میفرستادم... منم دل دارم کاش میشد غم کشور از بین میبردم...از وبلاگ منم دیدن کن ..خوشحال میشم همدیگرو دنبال کنیم

آره منم ازین بمبا دوس دارم:)
باشه چشم😊

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan