*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

نمونه تدابیر آموزش پرورش در برنامه شاد:/من الانه که تشنج کنم

  • ۲۳:۵۰

 

 

 

دوستان یه کشف جدید کردم😂

تو برنامه شاد جای چنتا استیکر خالیه:/(حال نداشتم معلومشون کنم خودتون برین با واتساپ و تلگرام مقایسه کنین بفهمین😁تازه دوتاشونم عکس نزاشتم اینجا😁)

حالا درسته یکیشون واقعا معنی خوبی نداره ولی آخه اونیکیا...اصن خنده داره کاراشون😂⁦🤦🏻‍♀️⁩😑

بچه کوچولو ها که اصن نمیفهمن چیزی

بزرگاشم دارن تو واتساپ و تلگرام اینارو

اصن میگیم باشه استیکر شراب غیر اخلاقیه.من الان مغزم رو اون پرچمی ک حذفش کردن درگیره😑مال کدوم کشوره؟اصن هر چقدرم بد باشه مگه چ استفاده ای داره:/

من واقعا دلیلشو نمیگیرم

یکی بگه بهم:///

 

  • ۵۷۷
کوچولو خانوم

⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩

مغزن مغز:/

😂😂😂

توعم فهمیدی😩
Maedeh ❤❤😇

وای آره چرا حذفشون کردن من از همشون خیلی استفاده میکردم😂😔😭😭

منم مخصوصا از اونی که عکس نفرستادم😁😁😁
negar son

وات د فاک

😂
خیلی فک کردن که به اینجا رسیدن://
ناشناس

:///احمقن بخدا

هعی...
Maedeh ❤❤😇

اون پرچمه مال اسرائیل بوده:/

من اصلا نمیدونستم ایموجی داره که بخوام ازش استفاده کنم حالشون خوش نیست:///😂

آهااا😬
حالشون خوش بود که وضع ما این نبود 😣😂
negar son

اصلا کلا دست به دست هم دهیم به مهر شاد را کنیم آباد

😂😂😂
چن سالته؟
Maedeh ❤❤😇

دقیقا خخخخ😂😂

:)
تو چن سالته؟
مدرسه میری دیگه؟
negar son

15 سال

دهمی؟
negar son

نه نهمم

چون نیمه اولیم

منم نیمه اولیم دهمم سال۸۴
تو پونزده نمیشی اگه نیمه اولیی
فک کنم۱۴ای.
گیج شدم:///
Maedeh ❤❤😇

من ماه دیگه میرم تو۱۶سال😉

آره خخخ😂

آها
😁😁😁
negar son

نمی دونم حالا 14  سال با 15 خیلی فرق نمیکنه

از بچه گی هی به ما میگفتن اینقدی هستی

 

⁦☺️⁩⁦☺️⁩⁦☺️⁩
موفق باشی عزیزم🙂
عرفان ...

مرز‌های سانسور جابجا شد (:

:)
چجورم:/
. 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .

بعد جالبه که کد هایی که واسه شاد استفاده شده ، کاملا مال تلگرامه:))

ینی یه چیزو از خودشون ندارررنا

 

+اون پرچمه هم مال اسرائیله و احتمالا آمریکا😂

هیچی واقعا هیچی:(
خجالت میکشه آدم
+آره دیگه حتما😂😂😂
. 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .

دقیقا:(

 

بلند بگو مررررگ بر امریکا😂

 

+چندمی راستی؟

آره دیگه انگار اگه بگیم میمیره⁦🤦🏻‍♀️⁩😑
من دهمم
توچی؟
. 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .

ن بابا ۴۱ ساله دارن میگن

تو مرگ میبینی؟😂

 

من یازدهم ریاضی :))

نه دارم مسخره میکنم😂😂😂

من تجربیم⁦🤦🏻‍♀️⁩
. 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .

آها😂😂

 

عهه=)

موفق باشیی کلی*_*

آره:)
مرسی عزیزم توعم موفق باشی:»
Latte cocoa

شاید پرچم اسراعیل بود😂😂😂

احتمالش بیشتر از همس😂
۱۲۳

اره من همون روز اول فهمیدم و استیکر هاشو پیدا کردم . . . واقعاا گه

😂😂😂😂💔
.

من از ف*ک خیلی استفاده میکردم

حیف تو شاد نمیشه😂🚶🏼‍♀️
ParHam

منم اینو کشف کرده بودم چون میخواستم برا دوستم یه فا..... بفرستم و دیدم نیسسسس هههههههخخ و لباس...... زنونه هم برداشتن هههه

آره دیگه همه چیو سانسور کردن😂🚶🏼‍♀️💔
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan