*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

سلام فرزندم:)

  • ۱۳:۴۶

9 ماه از وقتی اینجا میومدم گذشته...(اگه وبلاگو بچه آدم حساب کنیم به دنیا اومد بعد این فاصله طولانی آره)

ولی حس میکنم بیان شکلشو حفظ کرده هنوزم همون فضاو حسه

حس باحالی داشت:)

احساس کردم فقط منم که خیلی تغییر کردم و کلی اتفاق افتاده ولی اینجا همونه

البته قطعا همه تو این فاصله کلی چیزو سپری میکنن...

امیدوارم وقتی برمیگردین به گذشتتون نگاه میکنین لبخند بزنین...از روی خوشحالی:)

  • ۲۴۳
امیررضا ...

خوش برگشتی :)💙

امیدوارم بمونی و پرقدرت تر از همیشه بنویسی😉🤞🏻

سلاممم شما همون کامیاری؟
مرسی ازت^^
به احتمال زیاد بازم کم بیام بتونم فقط سر بزنم:(
ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌

عه ببین ستاره‌ی کی روشن شده :))

سلاممم:)خوبی توووو؟
امیررضا ...

سلاممم شما همون کامیاری؟

مرسی ازت^^

به احتمال زیاد بازم کم بیام بتونم فقط سر بزنم :(

بله من همون کامیارم😁

ولی خب به نظرم باز هر از چندگاهی هفته‌ای،ماهی یبار لاقل وبتونو آپدیت کن :)

لاقل اینجوری برای خودتم بهتره،نوشتن به آدم آرامش میده

حالت خوبه؟سلامتی؟
آره دلم که بد تنگ شده بود باید بیام فقط خیلی شلوغ شده همه چی تو همه..آروم تر شد حتما بساطمو اینجا پهن میکنم:)
ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌

خوبممم خوبییی؟ :))))

چه خبرا؟

من که بد نیستم عزیز دلم سرگرمم
خبرم که همش امتحانو کارای رو هم جم شده..:(
ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌

عزیزم :)

عیب نداره، تا باشه از این مشغله‌ها...

موفق باشی.💕

نه نباشه لطفا خسته شدم😂
ممنونم عزیزم‌ 
تو چن سالت بود
ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌

من کنکوری‌ام.. ۴۳ روز دیگه :)

تو چی؟

موفق باشی عزیزم:)
امیدوارم تلاشت کافی بوده باشه برا چیزی که دلت میخوادش و بهش برسی 
اگرم اونی که خواستی نشد باز یجوری بهترین اتفاق برات باشه و حالت عالی باشه:)و مهم تر اینکه با استرس داشتن حالتو بد نکنی♡
من سال بعد دارم...البته دانسته هام تو دو سال پیش مونده خیلی راهه تا بهم کنکوری بگن
ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌

مرسی مرسی بخاطر حرفای قشنگت :))❤

 

تابستونت رو از دست نده و خفن بخون..

آزمونم برو از همون تابستون.

Steve.blog.ir

پست پین استیو رو هم بخون. :)

رشتت چیه
چشم حتما میخونم دیگه اگه تابستونو از دست بدم از دست رفتم چون خیلی درسارو اولین باره میبینم
پسته ام خوندم نصفشو حالمو خوب کرد نمیدونم حس کردم میشه..:)
فتل فتلیان

خوش برگشتی 

من خودمم خیلی دیر به دیر میام ولی دارم سعی میکنم باز بنویسم در کنار مشغله هات سعی کن بنویسی حیف این ستاره ها خاموش بشه

عههه سلام پسرم خوبی 
خودمم دلم میخواد بیام فعلا سخته ولی بعدا که اوضا درست شد دیگه نمیتونین جمم کنین:)
حالت خوبه؟
ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌

ریاضی‌ام.

اگه کمکی از دستم براومد، حتما بگو.

اوه چیا دوست داری بخونی؟حس میکنم یا کامپیوتر یا معماری
 حتما:)دیگه الان دوستم حساب شدی رف راه برگشت نداری
توام هر وقت دلت خواست بیا حرف بزنیم هر کاریم بود که با وجود فاصله‌ بشه انجام داد بهم بگو
ᴺᵃᶳᵗᵃʳᵃᶰ ‌

کامپیوتر خیلی دوس دارم =) ولی خب قبولیش تو تهران زیادی سخته..

علوم پایه میخوام که بتونم دانشگاه تاپ برم و برای ارشد کامپیوتر بخونم :)

دانشگاهم مهمه چون که اپلای و اینا... :)

 

جون جون =)❤

حتما :)

تجربی‌ای؟

پرتو ^...^

خوش برگشتی❤

فتل فتلیان

منتظرتیم 

منم خوبم شکر

اما پر مشغلم 🥺

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan