*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

دفاعییییی الهی بمیری😭

  • ۰۱:۰۳

الان دوساعته نشستم دارم دفاعی میخونم😑

دیروز خوندم.ولی امروز اومدم مرور کنم اصلا یادم نمیومد.از بس چرته

امشبو ک اصلا نمیتونم بخوابم چون این یه درس مزخرف حفظیه و اگه نخونم و توش نمره کم بیارم خیلیییییی زوره برام‌.آخه من نمیفهمم اصن چرا باید اینارو حفظ کنم😖

شاید برای اطلاع در حد مطالعه نرمال و مفید باشه ولی حفظ کردن این چرندیات بیخوده جدی😟

میدونم فقط من نیستم ک باید بخونم ولی

بزرگ ترین مشکلم معلممونه که صحیح کردنش وحشتناکه

مثلا مراقبت نباید محافظت باشه،مستحکم نباید مقاوم و محکم باشه...😧

دارم دیوونه میشمممممممم😲😭

ایندفه برای اولین بار گریم دراومد.فکرشو بکنین برا یه کتاب ۱۱۲صفه ای کوچولو(این فقط ظاهرشه😒)

ای کاش حداقل بعضی از معلما یه ذره 

یه کوچولو

درک میکردن مارو😑

 

  • ۴۱۲
Bahar 1999

یادش بخیر دفاعی

مگه هنوز این درس هست؟؟؟😂😂😂

آره بابا . چسبیده به ما ول نمیکنه😭😭😭
از ریاضی و علوم خیلی سخت تره
من برا اونا شاید کلا دو سه ساعت وقت بزارم
برا این...باید یه هفته وقت بزارم😂
Bahar 1999

😂😂😂😂😂

کجاش خنده داره آخههههه😭😭😭
چکاوک ..

دوست عزیز شما چرا به خودت استرس وارد می کنی

شما تلاش خودت بکن توکل برخدا کن

در هر سختی ، آسانی ست

آخه واقعا شما عین معلم منو ندیدید😟
خیلی بد صحیح میکنن
من که تمام سعیمو کردم.فقط الان امیدوارم جوابا برام وحی بشن😅
مرسی از اینکه روحیه میدین بهم:)برام دعا کنید🙏
SPDH 💜 2004

من الان پیام ها دارم 

امشب کلا بیدار بودم داشتم می‌خوندم

آمادگی آخرین امتحانمونه 😰😰😰

 

آخ خدارو شکر اونو رد کردیم
منم بیدار بودم😔
خوشبحالتون بابا وقت دارین براش😑
چکاوک ..

مهم تلاش توِ ، نگران نمره نباش

حتما عزیز چشم

ممنونم ازتون:)
شیفته گونه

چیکار کردی دلاورXDDD

راستش
اگه فضایی صحیح نکنه  کامل
اگه اینکارو بکنه...زیر18
هیچکس ...

😂  خوشبختانه من چه بخونم چه نخونم رفقم کنارمن 😂 ماسک هم که یه نعمته و به کمکون اومده قشنگ داد میزنیم میگین سوال 3 رو بگو بینم سرییییییع 😂  نظرت چیه بیای مدرسه ما 😂  تازه مراقبا یه ده دقیقه ای میرن واسه چای خوری 😂 تازه معلم دفاعی ما یه 30 تا سوال تو برقه نوشت گفت 15 تا از سوالا از ابین اینا میاد کاش همه معلما اینطوری میکردن :/

 

او مای گااااد شما چقد خفنین
حیف ک امسال تموم شد وگرنه میومدمXD
اگه ازین مدرسه ها واسه سال بعد من سراغ داری بگو بهم.با کله میرم.
خوشبحالتون بابا عجب معلمایی دارین:(
آرام :)

ایشالا که موفق بشی:)))

ممنون عزیز دلم
بد نبود زیاد امتحانم...البته ای کاش یکی دیگه صحیح کنه:(
پرتو ^...^

اه اه اه..

امروز امتحانشو داشتم...لامصب یه سوالایی داده بودددد:((((

حالم ازین درس بهم میخوره
چجوری دادی تو؟
بنده خدا

میگذره ... تجربه کردنش بیشتر حال میده 

 

این قسمتش اذیت کننده س

آره..:)
هیچکس ...

😂 ما خفن به دنیا اومدیم 😂

 

😂😂 اصل کار امسال بود اخرین سالی که کنار هم بودیم😂

 

متاسفانه من خودم دارم دنبال مدرسه میگردم 😂بعد من  دوست یابیم افتضاح هستش میرم مدرسه جدید خودم موندم چیکار کنم

 

😂 معلم دفاعیمون یه چیز دیگست 😂 بیچاره ازمون میترسه 😂 اخه یه بار صندلی رو خراب کردیم وقتی نشست روش پهن زمین شد 😂 از اون به بعد هر وقت میخواست بشینه اول صندلی رو امتحان میکرد 😂

او باشه بابا.من موندم اینهمه تواضع از کجا میاد😕
امسال...واییی دبیرستان😒
تو دوست یابیت بده؟منو ببینی به خودت امیدوار میشی.نمیدونم اصن میتونم چنتا دوست آدم پیدا کنم یانه😂
بیچاره..دلم براش سوخت😁شما ها آنتن ندارین تو کلاستون؟
هیچکس ...

😂 از یه مخ مریض

 

 

😂 خدا رحم کنه 😂

 

😂😂😂 والا من تو رو ندیدیم 😂 دوستامم ندیدم 😂اماعکس دوستای من تو وبلاگم هست 😂 دوست یابی الان ممکن نیست الان همه دنبال سود هستن 😂 بهشون سود برسونی نوکرتم هستن 😂 دوستای واقعی مال قدیما بودن تعدادشونم انگشت شمار :)

 

😂😂😂  راستشو بخوای دل منم به حالش سوخت 😂😂 بیچاره اصلا انتظار نداشت 😂 انتن !؟​😂اگه منظورت فضول هستش 😂نه کسی تو اینجور مواقع فضولی نمیکنه 😂 تو کلاس بمب بترکه کسی نمیگه 😂اگه اگه اونی که بمب و میترکونه با کسی که فضوله کینه شخصی داشته باشه 😂 همه مدرسه میفهمن 😂

آره ی مخ مریض و خراب😂
اوهوم رحم کنه😱
 دوست واقعیم ی ذره موجوده.مثلا من.ببین چ دوست خوبیم😳😏😎
منظورت از سود چیه؟
شما ها هیولایین😂معلم بدبخت😁آره یه جورایی میشه فضول
تو مدرسه ما باید بچه ها همشون پایه باشن.وگرنه اون یه نفر ریپورت همرو میده😑😒
00:00 :.

سخت نگیر :)

باشه حالا ک گفتی دیگ سخت نمیگیرم😑
سین الف

بوووخوووون😅😂😂🤣

الان دارم عربی میخونممممم😭
منه بدبخت
خودت بوووخووون ببینم😒
سین الف

تیکه کلام معلم دفاعی ما بود :///

ما خوندنیامونپ خوندیم😏

😂😂😂😂😂
ینی الان درس نمیخونی😐
مگه چن سالته
سین الف

زگهواره تا گور دانش بجوی 😎

سنو میخوای چیکار

 آخه فک کردم توام مدرسه ایی
نمیدونم چرا ولی😂
پرتو ^...^

نمیدونم... فک نکنم خیلی افتضاح بوده باشه. 

چقد خوب:)
موفق باشی عزیز دلم😊
هیچکس ...

منظورم از سود منفعت هستش :/ سود سوده دیگه :/ یه مثال سخت و بد میزنم 😂  من به دوستم تغلب میدم تا بعدا اون به من تغلب  بده موقعی که نیازش دارم ازم همایت کنه وقتی نیاز به حرف زدن با کسی بتونه لال و کور باشه تا در عوض بتونه خوب بشنوه بعد اینا دست من نی یعنی من خودم انتخاب میکنم با تغلب دادن اون این کار ها رو برای من انجام بده اون هم انتخاب نمیکنه انتخاب دست قسمت ناخودآگاه هستش هر کاری که ما انجام میدیم برامون سود داره سودی که نمیبینیم از طرفی بعضی مواقع سود نمیرسه :/ مخ مبارکه این وضعیت و  چرا تحمل میکنه !؟ خب جواب این هستش که اونقدر کــم این وضعیت و تحمل میکنه که اصا اسمشو نمیشه گذاشت تحمل و اونم به خاطر این هستش هنوز باور داره  ممکنه ضرره شروع به سود رسانی کنه  سود ها از نوع دوستی خدایی خیلی خسته درک کردنش سعی کردم که میگم ! (این داستان : هیچکس استاد ذهن 😂 )

 

 

😂 این که ما هیولاییم  و قبول دارم 😂 چون اینی که من گفتم تقریبا کار خوبمون هست 😂 ما معلم و به گریه انداختیم 😂  باعث شدیم تا مرز اخراج شدن پیش بره 😂 😂  این صندلی که چیزی نی 😂  بعد معلم هم 😂 خدایی هرجوری فکر میکنم معلم خوبی بودش 😂 اخه چرا ما اون کار و باهاش کردیم 😂 😂 😂 چرا؟؟؟؟ 😂 😂 😂 خب دلیلش ممعلومه :/ بخندیم 😂 😂  دیدی حتی تو این کار هم سود هستش 😂  از سود خنده بگم برات !؟ 😂 😂 😂 😂 😂 

😂 نه خوشبختانه یا  بد بختانه کل کلاس ما فضول هستش 😂  اما هیچکس فضولی نمیکنه مگه از اون طرفه بد جوری کینه به دل داشته باشه 😂  مثلا من خودم یه بار رفتم اسپیکر اوردن یکی رو گزارش دادم 😂 بعد در عوض یکی هم اسپیکر اوردن و گوشی اوردن و هندذفری اوردن و 😂 هزار و یک کار خلاف من و گزارش داده 😂 😂  نویسنده کی بودم من 😂 😂 چقدم نوشتم 😂  راستی میدونستی رکورد طولانی ترین کامنت بیان با 23 سطر بلند دست من هستش 😂 ؟

 

اوه.فک کنم یه چیزایی از این سوده فهمیدم:/البته فک کنم
خوبه ک حداقل قبول دارین😂شما بدجنسا یچیزی اونور تر از هیولایین😂
ماام همینیم دیگه،اگه کینه داشته باشیم میریم لو میدیم.ولی من خودم نه جرأت داشتم برم بگم،نه کسی جرأت داشته بره گزارش منو بده😂سوء تفاهم نشه ها.همون طور که معلومه من دختر خیلییی خوبیم اصنم خلاف نمیکنم😁😳😎
این بلند ترین کامنتته؟😮
هیچکس ...

😂 خوبه

خیلی خوبه 😂

😂 😂 عالی

😂 بینظیریت شما اصن 😂 😂 

این نه بابا ولی همونطور که گفتم یه کامنتی هس 23 سطر بلند (یعنی از این ور صفحه تا اون ور صفحه با همین اندازه و فنت )

لازم نیس بگی عزیزم خودم خبر دارم بینظیرم😏😎😌
ولی بازم مرسی از یاداوری اینکه چقد عالیم😂
تو کدوم وبلاگه؟من تا نبینم باورم نمیشه کسی نشسته۲۳خط کامنت گذاشته😐
بیکاری؟😂

هیچکس ...

😂 صبر کن یا الان یا صبح میدم ببینی 😂 تو وبلاگ مطالب طنز خارزمی بودش مال اوایل که وب اومده بودم بود 😂 یادش بخیر 😂

باشه فردا بهم آدرسشو بده
شب بخیر✋💙
هیچکس ...

http://matalebetanz.blog.ir/1398/01/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%B7%D9%86%D8%B2

باز نشد برام😑
ولی جدا چطوری اینهمه حرف زدی تو کامنتت؟

هیچکس ...

😂  خب اینطوری بگم که من به سقف نگاه میکنم با مادم حرف میزنم به فردا فکر میکنم و همزمان با اینها تایپ میکنم 😂 😂  سرعت تایپ من بسیار بالا هستش 😂  (واسه من باز شدا !​

خوبه واقعا😂
فک میکردم فقط خانوما میتونن همزمان چند کارو انجام بدن😂
حالا بعدا با لبتاپ امتحان میکنم دوباره
هیچکس ...

😂  من یه پیشنهاد دارم 😂  به یه چت روم برو 😂  اونجا باید سریع تایپ کنی و دستت عادت میکن ه 😂 و یه پیشنهاد دیگه 😂  اگه بازی دوست داری جی تی ای رو نصب کن رمزاشم دانلود کن بعد تو که رمز ها رو حفظ میکنی اون دکمه ها رو حفظ میشی 😂  همونطور که گفتم من الان دارم به کاکتوس رو به روم دارم نگاه میکنم و مینویسم 😂  حتی نگاه نمیکنم بینم درست مینویسم یا غلط

😂 البته اینم بگم الان به غیر از کیبورد خودم به من یه کیبورد دیگه بدن سرعت من نصف کمتر میشه 😂

اووووه خیلی سخت شد دیگه😕
ولی واقعا مثه اینکه کارت درسته تو این چیزا
درسم تا حالا خوندی؟
هیچکس ...

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂  راتسشو بخوای من تو دوران مدرسه فقط نیم ساعت تو روز درس میخونم اونم واسه وقتایی که درس پرسش یا امتحان داریم 😂  دوستام میگن مخ ما زنگ زده مال تو سالمه چرا ازش استفاده نمیکنی 😂 😂  بعد تو دوران امتحانات نهایی از ساعت 12 شب تا 3 درس میخونم بعد میخوابم 6 بیدار میشم تا 9 میخونم بعد امتحان و میدم 😂 

آخخخخ گفتی امتحانای مدرسه
بالاخره نموم شدن لامصبااااا
آخیییییشششش
ولی فک کنم همرو بالا 19 شدم اگه خدا بخواد
چه برنامه منظمییی:)من تا سال پیش روزا میخوندم.نمیدونم چرا امسال از ساعت11 شرو میکنم تا مثلا2بعد میخوابم
دوباره از 5 تا آخرش میخونم...البته این ساعتا بستگی ب امتحانم دارن
هیچکس ...

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂  خوش به حالت منم همشو اشتب نکنم بالا 19 هستم اما زبان انگلیسی فک کنم پایین 17 بشم :(​ تازه اگه شوخی معلم هم در نظر نگیرم که گفت از دو کلاس فقط 4 نفر قبول شدن :/

 

😂 😂  نه من هر ساله همین برنامرو میچینم مغز من شبا تازه از خواب بیدار میشه 😂 

موفق باشییی:)
زبان چرا؟
 ولی جدی نگیر معلما همینن همیشهXD
مغز؟نمیدونستم مغزم داری؟!:)
هیچکس ...

😂 زبان انگلیسی فارسی و عربی من به شدت داغان میباشد 😂 امسال که امتحان فارسی لغو شد عربی که به شدید ترین وضعیت ممکن تغلب گرفتم اما زبان نشد :( 

😂  اون معلمای شما هستش 😂 ما به معلمامون میگم اقا نمره میدیم میگن نه (یعنی اره 😂  یکم بیشتر بگو)​میگم اقا نمیره میدین میگه ارررره بیا بدم 😂 (خودت تفسیرش کن 😂 ) این معلم زبان از این نوع دوم بود )

😂  نه من مغز دارم یه خوبشم دارم 😂  اما دل و دست و بالم تنگ بود فروختم 😂 

 

 

 کلا از هیچ زبانی خوشت نمیاد😑
ولی بعضی از معلما انگار میترسن نمره بدن 
انگار جون میدن اگه نمره هرو بدن ب طرف:/
چند فروختی؟
هیچکس ...

😂  به شدت موافقم انگرای نمره پوله بدی به یکی حیف میشه :/

 

گرون فروختم :) به قیمت یه عمر حال خوب و خنده بسیار

آره متاسفانه:/
خوب فروختیا.به کی فروختی حالا
راستی میدونم توام نهمی=)))
مطمنم
اصن شک ندارمXD

هیچکس ...

😂 😂  نمیدنم طرف ناشناس بود 😂  گفت دلتو میخرم بزارش اونجا بعد برو خوش باش 😂 منم قیمت گفته شدرو همون لحظه واریز میکنم به جونت 😂 

 

:/ زحمت کشیدی فهمیدی 😂  کاشف کی بودی 😂 سخت تر از این نبود !؟ 😂 

 

 

عههههه چرا ب ناشناسه اعتماد کردی همینطوری؟؟؟:/
شاید من با قیمت بیشتر میخریدم
میدونم.خیلی سخت بود.آخه به یکی گفته بودی نهم نیستی اصلا. منم گفتم نیستی دیگه حتما:/


هیچکس ...

😂  فقط میخواستم زود تر از شرش خلاص شم 😂 

 

خب راست گفتم دیگه :/ من الان نهم نیستم که :/ اشتب نکنم تو هم نیستی 😂  😂 والا من نمیدونم چطوری شما بیان جماعت (من و قاطی نکینن 😂  ) چطوری کلی وقت میزارین واسه فهمیدن هویت یه ادم 😂 فقط فقط ده دقیقه یکی باید وقت بزاره از این ایمیلم اسمم مشخصه از اون پستام کلاسم مشخصه از بعضی کامنتام (این یکمی سخته 😂  ) شهرم و محلم مشخصه دقیقا به همین سادگی زنده باد زندگی 😂 

اووو پس بهش انداختی...
رو دستت مونده بود پس:)
خب یه کاری نکن آدم فضولیش گل کنه گیر بدهXD(البته من فضول نیستم.کنجکاوم)
بالاخره نهمی یانه:/
همین کارات آدمو کنجکاو میکنه
مهران :)

فقط کاری کن به ده برسی اصلا مهم نیس. 😅

راسی منم چیزای باحالی میزارم تو وبلاگم اگه مطالب من هم بخونید خوشحال میشم.

نمره خیلیم مهمه
مساله مرگ و زندگیه ها:)
باشه منم خوشحال میشم:}
مهران :)

من خودم الان پشت کنکوری ام 

فقط سال دوازدهم معدلش مهمه البته برای سال های پایینتر رو نمیدونم که کنکور حذف میشه یا نه ولی برای ما فقط معدل سال اخر مهمه و نتیجه کنکور 

 

تقریبا نصف آدمای اطرافم امسال کنکور دارن:/
تو رشتت چیه؟

هیچکس ...

😂 باو نهم تمومیدم 😂 همین یه ماه پیش تازه یه ماه هم نشده 😂 دو هفته 😂

عجببببب بیشعوریی تو
منظورمو میدونی ولی باز چرت میگی


حالا امتحانا تموم شدن.یه فاجعه بزرگ تر به اسم کارنامه در انتظارمونه:/
مهران :)

انسانی 

چی دوس داری تو دانشگاه بخونی؟
مهران :)

من با اینکه معدلم خوبه ولی زیاد به درس علاقه ندارم ولی احتمالا برم فرهنگیان.

میخوام کار اینترنتی راه بندازم.

اوه خوبه:)
امیدوارم کاریو انجام بدی که توش خوشحال و موفق باشی^-^
هیچکس ...

😂  اتفاقا من خیلی هم با شعور هستم 😂 تو بی شعور میبینی به من چه 😂

 

ادم عاقل باهوش نخبه مُخ من الان سه ماه دیگه میشینم تو کلاس دهم تجربی :/ افتاد !؟؟؟ 😂 

 

 

نگو :(((( من دو سال بالتر از 19 واردم امسال شانس بیارم کمتر از 18 نشم :(

باشه حالا باشعور دهمی😒
ولی تا دهم نری نهم میمونی کوچولو😌

خدا بخیر کنه.برا چی همه میخوان برن تجربی؟
ای کاش فقط من بودم🙄
هیچکس ...

😂 ن دیگه تا دهم برم نهم نیستم 😂  نهم رد کرده و به دهم نرسیده ام 😂 مزخرف ترین زمان برای پاسخ دادن به سوال کلاس چندی !؟​ 😂

 

😂 کوچولو عمته !​

 

سوال منم همینه :/ البته من تجربی رو فقط میخوام بخونم یعنی کاری که واسه اینده در نظر گرفتم صفر درصد به تجربی ربط داره :/

😂 تنهایی میمونی میترشی خداتو شکر کن کسایی مثل منم میخوان تجربی بخونن 😂 😂

دقیقا اصن تو این مدت نمیدونم کلاس چندمم:////
کوچولویی دیگه کوچولوووووووو
تو کوچولو نیستی پس منم؟

موفق باشی دلاور=/پس میخوای چیکار کنی؟
آره کسایی مثه تو لازمن واسه منXD

هیچکس ...

😂

کوچولو بازم میگم عمته 😂 خیلی خیلی دلت میخواد بگم کوچولو چیزاته !؟​ 😂

 

😂  خب برنامه نویسی ! و هرچیزی که مربوط به نرمافزار های کامپوتری میشه 😂

 

 

😂  چرا من احساس میکنم بو ترشی اینجا رو برداشته ؟ 😂 

چیزام؟؟؟
آها ...برنامه نویسی

خب چون ترشیدی عزیزم^-^

سعید حیاتی

آسونه که!

نه هیچ درس حفظیی آسون نیس
مخصوصا اگر عین این چرت و پرت باشه😣
سعید حیاتی

خخخ

من که میگم همه درسا تو رده آسون هستن؛

اما بعضی درسا مثل ادبیات فارسی زیادی چرت و پرت هستن

و همین کارو دشوار میکنه!

نمیدونم شاید همشون آسونن:)
چرا؟منکه  ادبیات فارسیو خیلی دوس دارم
فتل فتلیان

دفاعی 😑😑😑🤦🏻‍♂️

هوفففففف مثه اینکه همرو کشته این دفاعی😑😁
killer84 84

صنعت پاچه مالی رو بلد باشین حله :)

امثال بچه ها انقدر حاجی حاجی کردن شروع نکردم این رو :) برا دهم. تو هم دهمی پس نهم رو همزمان رفتیم :)

ولی تو نهم، حالم خوب بود امتحان دفاعی رو لغو میکردم مینداختم بعدا، بچه ها اذیت میکردن 7 درس همین الان امتحان میگیرفتم :)

باید معلم تو مشتت باشه :) ولی انصافا رفیق شدن با معلما خیلی حال میده(سوف استفاده نباید از اعتمادشون بکنیم :)  )

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan