*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

اینستام

  • ۱۸:۴۲

خب بلاخره یه اکانت اینستا زدم😂میدونم عجیبه ولی خب نداشتم تا الان 😂

بعد از جنگ های پی در پی با خودم دیدم عب نداره منم اینستا داشته باشم😐😂

گفتم بیام بگم اینجا چون دوست اینجام دارم و میخوام باهاشون حرف بزنم و اونجا خب راحت ترم میشه چت کنیم حرف بزنیم دیگه اینجا زیاد نمیام

همین دیگه

آیدیمم اینه its_mobi.na

هیچکاریم تو پیجم نمیکنم فقط گفتم که بیاین اونور😂

 

  • ۲۵۶
00:00 :.

شیرینیش و کی می دی ؟

هرگز😂
هیچکس ...
😂😂😂😂
00:00 :.

خسیس

😂😂😂
شی‍ ‍فته

عکس پروفت خیلی شاخ طور میزنه😐😂 

شاخ ماخ بشی میام میزنمتاااا

پروفه کجا😐😂😂
اخه منو شاخ شدن؟😂

شی‍ ‍فته

همین 😐😂

والا از تو که بعید نیس بوووووق (ادب اینجا حکم میکنه چیزی نگم:/ 😂)

😂😂😂
خدایی کلمه شاخ ب من نمیخوره😂😐
شی‍ ‍فته

نه نمیخوره ولی کلمات دیگه خیلی بهت میخورن😂😂

عوضی مثلا چییی😂😂😂
شی‍ ‍فته

تمام فوش ها😂😂 

فعلا خداحافظ

ببین پاتو بیرون بزاری جیغ میزنم
اول بگو فشاتو بعد برو😂😐
شی‍ ‍فته

فردا میبینمت نثارت میکنم خودت متوجه میشی😁

نکردی ک😂😂😂⁦❤️⁩
شی‍ ‍فته

اره دیگه دلم نیومد😂❤

جووون تو فقط دلت نیاد😂😂😂
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan