*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

PUBG mobile 😍

  • ۱۲:۰۰

بچه ها اگه کسی تو این بازی(PUBG mobile)هس بیاد با هم بازی کنیم😄

امروز با دونفر داشتم حرف میزدم درموردش یادش افتادم گفتم ببینم اگه هستین شمام بیاین

اگه بازی دیگه ایم میشناسین بگین من خودمcall of dutyام میخوام نصب کنم وقتی ازین خسته شدم😂😅

نمیدونم چ شد زدم تو خط بازی:/

فک کنم چون از سریال و رمان و فیلم وقتمو کمتر میگیره ولی باحالم هس😄

حالا هر چی اصن:/

  • ۲۸۸
Sepehr Army

من بهش میگم باگجی :/

کالاف داری؟ 

چرا باگجی😂:/
ن هنوز ته اینو در نیاوردم😂😁
Sepehr Army

باگ زیاد داره 😂

آها پس تا تهش درنیاد نمیری بازی بعدی؟ 😂

😂😂😂😂
نچ:/اول باید حالم ازین بهم بخوره کامل😁ینی دیگه نتونم تحملش کنم طلاق بگیرم بعد با آغوش باز میرم سمت بعدی.اینجوری ک دوتارو دوس داشته باشم حس میکنم دارم خیانت میکنم:/😂
تو کال بازی میکنی؟
Sepehr Army

من یه گیمر هستم یه پرو پلیر :'/

نسبتا همه بازی های جدید و معروف و تو pc5 و گوشی و کامپیوتر پلی میدم بازی های بتل رویال کالاف و فورتنایت بازی می‌کنم 

اووو:)
منکه تازه برای اولین بارم دارم بازی میکنم تا حالا قبل این بازی نمیکردم زیاد
آخ فوتنایت:(
من نمیتونم نصبش کنم
خیلی دوس داشتم نصب کنم:(میشه بهم بگین چطور نصب کنم؟؟؟:(

Sepehr Army

رو گوشی یا کامپیوتر؟ 

گوشی
Sepehr Army

وقتی میخوای نصب کنی نات ساپورت میزنه ؟ 

آره:/میگه نمیتونم نصب کنم ایران تحریمه⁦(╥﹏╥)⁩
Sepehr Army

نه بخاطر اون نیست !

رو گوشی وقتی نصب بشه 8 گیگ دیتا داره با فیلتر شکن دان میشه بازی فیلتر نی گوشیت پردازنده 64 بیتی نداره یا رمت بالای 3 نیست اما روی کامپیوتر دیتای اولیه 17 گیگه و فیلتر شکن نیاز نیست اون سیستم قوی میخواد خودم شخصا روی کامپیوتر بازی می‌کنم باحال تره اما گوشی خیلی متفاوته البته حجم آپدیت های 10 روزه فورت برای کامپیوتر 10 گیگه برای گوشی 3 گیگ گوشی برای گیم شیائومی نوت 9 پرو خوبه و آیفون 12 پرومکس من از هردو راضی هستم اما آیفون گرونه اگر گوشی برای گیم میخوای شیائومی نوت 9 پرو بخر برای فیلم هم مناسبه! 

آها:/ولی دوست من بهم گف نمیتونی دان کنی چون تحریمه ک-_-
خوب لپ‌تاپ چی؟؟؟؟
میشه اونم؟چون کامپیوترم خرابه خیلی وقته الان از دار دنیا فقط لپتاپ و گوشی دارم⁦ಠ︵ಠ⁩گوشی a51سامسونگ چی؟اونم نمیشه؟یا شیائومی نوت8پرو
چ گیریم دادم ب همین:/😄
Sepehr Army

فورتنایت یه بازی سخت افزاری هست یه بازی کنسول و با یکم تغیر کلا روی گوشی خالی کردن!

اپیک گیمز باید حتما یه نسخه فورتنایت لایت اندروید درست کنه چون خیلی ها از طرفدار های فورت نمیتونن پلی بدن!

البته فک نکنم درست کنه چون اگر میخواست از 2017 درست میکرد. 

حتما چون پیش بینی کردن من میخوام یروز بازی کنم درست نکردن:/

Sepehr Army

A51 و امتحان کردم لگ زیاد داره تو 3 تا آپدیت آخر هم متأسفانه دیگه نصب نمیشه :/

creative Destruction اینو نصب کن یه شبیه ساز کپ فورتنایت هست برای همه گوشی ها میاد از سایت فارسروید بگیر مطمعا هستم خوشت میاد برای بعضی گوشی ها فیلتره اما برای شرکت اپیک گیمز نیست این بازی سال 2016 اومده حتی قبل فورتنایت ولی هنوز هم میلیونی پلیر داره چون جایگزین فورته

آها پس فوتنایت و بیخیال زیاد دردسر داره
حوصله گیر دادن ندارم:/
اوکی:)ممنونم:)))💙
Sepehr Army

ولی باید امیدوار بود که شاید دلشون سوخت برای بقیه ساختن 😂:\

بسازنم شخص منو تحریم میکنن:/😂
Sepehr Army

آره درکل فورتنایت دردسر زیاد داره مخصوصا برای ساخت اکانت :/

خواهش♡︎

اگر سبک بتل رویال دوست داری کالاف برای گوشی عالیه روی لپ تاپ هم کالاف دیوتی وارزون خوبه 

اگر نصب کردی کالاف آیدی بده پلی بدیم :))

امیدوارم تونسته باشم کمکت کرده باشم シ︎

اوهوم:(
:)
حتما نصبش میکنم ولی بعد ک ازین طلاق گرفتم😅
اوکی حتما⁦⁦ʘ‿ʘ⁩
بله خیلیم کمک کردی مرسی⁦(◍•ᴗ•◍)
Sepehr Army

بعدش میریم از اپیک گیمز شکایت میکنیم 😂

بریم بریم ی گیمر حرفه ایم باهام باشه شاید بهم رحم کنن😂
تو پابجی دیگه بازی نمیکنی؟اگه قبلن کردی با موبایل میتونم ازت سوال داشتم بپرسم؟؟؟
Sepehr Army

حالا اگر فورت خوشت میاد اون بازی که بهت معرفی کردم کپ فورتنایت هست و بازی کن کاملا حس فورتنایت داره. 

آره حتما اونم نصب میکنم ولی باید اول ازین جدا شم بعد از کال
بعد میتونم برم سوال اینیکی😄
Sepehr Army

پیشاپیش طلاقتون مبارک ಠ_ಠ

😂😂😂
ممنون ممنون😁
Sepehr Army

😂کلی اطلاعات ازشون دارم 

الان دوماه بازی نکردم دیه :'/

بعله بپرس. 

آره منم تا اونموقع بازی میکنم یذره خوب شم بعد میریم دهنشونو صاف میکنیم😂
عه:(شمام طلاق گرفتین؟؟؟:(((
مرسی:)😍
Sepehr Army

حالا سوال پابجی و بپرس بگم خبر دارم چخبره 😂

آها:)
ی پولی هس که اصلا زیاد نمیشه صفر صفره همیشه
بعد هر لباس یا چتر یا هر چی ک میخوام بگیرم با اونه:/چرا زیاد نمیشه؟
بعد میخوام آواتارشم عوض کنم ولی میگه این مدل مو مال فصل پنجه مثلا:///
چجوری میری تو فصل جدید؟
Sepehr Army

بعله گرفتم 😂

عه مبارکه😁
Amir .M

من قبلنا Clash of Clans و Clash Royale بازی می‌کردم و جزء تاپ‌های ایران بودم :)

رو همین حساب قسمتِ "چون از سریال و رمان و فیلم وقت کمتر میگیره" رو کاملاََ تکذیب می‌کنم (:

عه چ خوب:)
نه من ب خاطر این گفتم ک سریال و رمان منو بیشتر غرق میکنن تو خوشون تا بازی
بازیو ی موقعایی حوصلم سر بره  ی ساعت میرم میشینم پاش ولی سریال و رمان اینجوری نیس اگه شرو کنم باید سریع تموم کنم نمیتونم جلو خودمو بگیرم کنجکاو میشم
در کل برای منه مبینا بازی مدیریتش آسون تره
تاکیدم رو منه ها!!!آدم با ادم فرق میکنه
Sepehr Army

آها CP و میگی

اونو باید خرید از بازی مثلا به پول ایران 200 تموم بدی 40 تا

آها چجوری باید بخرم ؟؟؟از کجا؟
Sepehr Army

تو آپدیت های جدید میری فصل جدید البته تو همه آپدیت ها نه

کجا؟:/
کجا چیو باید آپدیت کنم بلد نیستم:(
شی‍ ‍فته

ااا کالافم دارمD":

عهههه😃
Sepehr Army

از خود بازی که کاری سختی هست یخ سایت معتبر برای خریدن بود ولی قیمت هاش یکم گرون بود ولی ارزش داشت که سایتشون فیلتر شد :(

برات یه سایت معتبر پیدا میکنم 

نگاه پابجی ماهی یکبار آپدیت میده که تو بعضی وقتا خودش خود به خود فصل برات عوض میشه 

آها مررررسیییی💙💙💙
ینی باید یه ماه صب کنمممم؟؟؟؟🥺😢
Sepehr Army

یکماه نه هروقت که آپدیت بیاد از گوگل پلی یا مایکت یا بازار نصب کن امکان داره داخل اون آپدیت فصل عوض بشه 

آها😃
بعد دیگه اگه میتونی چیزایی ک خوبه تو تنظیمات عوضشون کنمم بهم بگو
اگه وقت داری الان البته
Sepehr Army

مثلا چی بازیو؟ 

نمیدونم یکی بهم گفته بود ی چیزاییو باید تو تنظیمات عوضشون کنی:/

Sepehr Army

مثلا اول شخص و کیفیت و.. اینا؟ 

نمیدونم منظورشو:/
چیز خاصی هس ک باید عوض شه؟
ینی عوض شه بهتر میشه؟
Sepehr Army

نه چیز خاصی نداره فقط کیفیت اینا هست که اونارو خودت دلخواه خواستی عوض کن. 

آها اوکی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan