*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

داشته ها...

  • ۱۵:۳۰

تمام داشته ها ...💕

 

ﭘﯿﺮﻣﺮدی ﺑﺎ ﻫﻤﺴﺮش در ﻓﻘﺮ زﯾﺎد زﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮدﻧﺪ

ﻫﻨﮕﺎم ﺧﻮاب ، ﻫﻤﺴﺮ ﭘﯿﺮﻣﺮد از او ﺧﻮاﺳﺖ ﺗﺎ ﺷﺎﻧﻪ ای ﺑﺮای او ﺑﺨﺮد ﺗﺎ ﻣﻮﻫﺎﯾﺶ را ﺳﺮو ﺳﺎﻣﺎﻧﯽ ﺑﺪﻫﺪ.

ﭘﯿﺮﻣﺮد ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺣﺰن آﻣﯿﺰ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮش ﮐﺮد و ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮاﻧﻢ ﺑﺨﺮم

ﺣﺘﯽ ﺑﻨﺪ ﺳﺎﻋﺘﻢ ﭘﺎرﻩ ﺷﺪﻩ و در ﺗﻮاﻧﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﺎ ﺑﻨﺪ ﺟﺪﯾﺪی ﺑﺮاﯾﺶ ﺑﮕﯿﺮم ...

ﭘﯿﺮزن ﻟﺒﺨﻨﺪی زد و ﺳﮑﻮت ﮐﺮد.

ﭘﯿﺮﻣﺮد ﻓﺮدای آﻧﺮوز ﺑﻌﺪ از ﺗﻤﺎم ﺷﺪن ﮐﺎرش ﺑﻪ ﺑﺎزار رﻓﺖ و ﺳﺎﻋﺖ ﺧﻮد را ﻓﺮوﺧﺖ و ﺷﺎﻧﻪ ﺑﺮای ﻫﻤﺴﺮش ﺧﺮﯾﺪ.

وﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺎزﮔﺸﺖ ﺷﺎﻧﻪ در دﺳﺖ ﺑﺎ ﺗﻌﺠﺐ دﯾﺪ ﮐﻪ

ﻫﻤﺴﺮش ﻣﻮﻫﺎﯾﺶ را کوتاه کرده و فروخته اﺳﺖ و با پولش ﺑﻨﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﻧﻮ ﺑﺮای او ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ ...

 عشق مهم تر است..:)

❤❤❤

 

  • ۴۱۷
ماجده هستم(:

عزیزمممم😢💙

😢😢😢😢😢
a real army

اوخییییییییییییییییییییییییییییییییییی

چنقده قشمنگ بوددددددددددددددددددددددددددددددد(اشکانش را پاک کرده و لبخندی میزند)

:(((
:)))
کامیار ...

برای عشق از دل و جان خود هم میزنیم داشته های مادی که چیزی نیستـ... :)

:))ای کاش همه آدما اینجوری بودن...&_&
Melika **

سلام

خیلی قشنگ بود

سلام عزیزم💜
ممنونم:)
آرام :)

عشق مهم تر است :)))

:))💜
بنده خدا

داستان قشنگی بود 

ولی ...

ولی حیف فقط داستان بود ! 😞

از کجا میدونید؟
شاید آدمایی اینطوری به هم دلبستگی دارن..:)
شیفته گونه

ای وااای*-*

 

+مبی پاشو برو اینجا 

*_*
باوشه
فتل فتلیان

اخییی🥺

خیلی زیبا بود 

امیدوارم کل عشقای دنیا اینجوری بشه 😍

آره..:)
پرتو ^...^

عزیزمممممممم:)

چ جذااااااببببب^...^

قربونت بشم من:)
خانم ایکس (x)

چه عشق قشنگی😍😍

آره😃
کاشکی همه عشقا اینجوری بودن..:)
خانم ایکس (x)

آره واقعا💔💔💔


💜💜💜
Afshin ×  

سلام مبینا خسته نباشی خوبی؟

میگم فکر کردم از اون پست که گذاشتم فکرای عجیبی درمورد من کردی گفتم بیام بگم اونطوریا هم نیستما یکم حوصلم سر رفته بود گفتم شوخی کنم با فالورام 😅

همین

سلام.عالیم:)توچی
درموردت اصن فکر نکردم و نمیکنم.فکرم نمیکنم مهم باشه.
اگه انقد نگران اینی ک من چی فک کردم الان از نگرانی دربیا.
سین الف

این داستان رومئو و ژولیت نیست

رومئو و ژولیت چیه؟
سینا فرامرزیان

سلام،تصویر قشنگی برا پستتونانتخاب کردید

ممنون

منم ممنون:)
amirhosin (:

 مگه پیرزن هم مو داره؟😂

آرههههه.موهای خاله بابام از منم بلند تره=)
منم تقریبا موهام بلنده
تازه موهاش طلاییه:))
amirhosin (:

:)، شوخی کردم

:))

Stella =]

!!!! I just can say ... Wow 

😍😍😍:)
... مـــیــم ...

ای بابا حالا دیگه نه پیرزنه مو داره نه پیرمرده ساعت :////

 

آره اینم هس😂😂😂
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan