*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

●یه توپ دارم قلقلیه●

  • ۰۰:۲۷

نمیدونم چرا هروقت به یکی میگم یه شعر بخون تو %۹۰ اوقات میگه:

یه توپ دارم قلقلیه

سرخ و سفید و آبیه

میزنم زمین هوا میره...

شاید به خاطر اینه که همه حفظن اینو😑

خیلی کم پیش میاد یه شعری از سهراب سپهری،سعدی،حافظی،چیزی بخونن😕

واقعا به شاعر این ترانه دلنشین و محبوب که تاحالا نفهمیدم کی بوده تبریک میگم👏👏👏

 

  • ۵۲۶
هیچ کس همه کس
خخخ  89%​اون ادمایی که اینو میخونن دلشون یه زره خنده میخواد وگرنه هیچ حفظ نباشن لاقل سرود ملی یا یه دو بیتی حفظن خخخ هیچی هم بلد نبودن دیگه کاری نمیشه براشون کرد خخخ مثلا من هیچی بلد نباشم با این همه اهنگی که حفظ کردم خخخ اینو بلدم که بگم من نه منم نه من منم خخخ خدا مولانا رو بیامرزه اینو خوب یاد من داد خخخ
راس میگی ولی من منظورم این بود که هرچی ام شعر حفظ باشن اینو خیلی خوب یادشون میاد😂
آره دستش درد نکنه😁
delicious army
منم تبریک میگم
واقعا شاعرش کی بوده؟؟عجیبه ک نمیدونیم
این برا من که خیلی سواله🤔
Fateme ..
واقعااا نکته مهمیه !
شاعر این شعر گرانمایه کیه؟
خیلی خیلی...😁
سین الف
خیلی دلم میخواد مثل اینایی که واسه هر موقعیتی یه بیت ناب دارن بشم ...
ولی چوطوزی؟ باید کتاب زیاد بخونم نه ؟
منم همین طور 
خیلی دوس دارم
آره خیلی باید شعر و کتاب بخونی😥
که منم حوصلشو ندارم😐
معلمی از جنس اینده
فکر کنم این شعر از کودک درونش است.
اوهوممم🤔
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
البته اینها رو معمولا کودکان میخونند یا افرادی که به نظر خودشون خیلی حس شوخ طبعیه بالایی دارند
فکر نکنم از بزرگسالان کسی این شعر رو به صورت جدی بخونه

+ البته شعر بدی هم نیست نشان از زنده بودن کودک درون داره

بله موافقم😊
جَوونِ تنها
هممممم این شعر رسما ملکه ذهنمون شده اسممونو یادمون بره اینو یادمون نمیره!
 دقیقا😊
نیلو :)
چون  ترانه قشنگی داره شعر حافظ و سعدی سخته !
خیلیییی قشنگه 😍
فتل فتلیان
😂🤪چرا واقعا !
ولی اعتراف میکنم من هیچوقت جز این دسته نبودم جز اون ۱۰٪😎
😂😂😂😂
کیم یاسى
خخخخ^^

😊
00:00 :.
خخخخخخخخخخخ
😊
. ℳƐĦƊℑ .
واقعا کیه این شاعر بزرگوار؟!
نمیدونم ولی خیلی میخوام که بدونم😑
adele asady
آسون ترین شعر هم هست معمولا اولین شعری که به بچه ها یاد میدن هم همینه..(ما که اینو یاد میدیم دیگه شما رو نمیدونم )
آره خیلی آسونه😁
ماهم همین طور😊
پریسا سادات ..
عاقا اتل متل مگه چشه که همه یه توپ دارم قلقلیه میخونن؟؟
یا مثلن دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده. این شعر دستمال من نشان دهنده ی میزان سواده بچه هاست وخیلی هم مفید و آموزنده است
چرا اینا رو نمیخونیم؟؟ ما واقعا داریم به کجا میریم؟؟
نمیدونم🤔
من که به شخصه از طرفدارای پروپا قرص دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده هستم😊
◕‿◕احمدرضا مرادی◕‿◕
فهمیدی شاعرش کیه به منم بگو
باشه ولی تا الان که موفق نشدم🙂
همین که هست
خخخ شاید بارتون نشه اما همین دیروز پارک برنامه بود به یه دختری گفتن شعر بخون همینو خوند خخخ یعنی اون موقع فقط به این پستوون بودم خخخ
چه باحال😁
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan