*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

وقتی عاشقی که...❤

  • ۱۳:۲۳

وقتی میفهمی عاشق شدی

که می‌بینی دوست نداری بخوابی؛

چون واقعیت شیرین‌تر از رویاهایت شده‌ است...!

 

📚بلندی‌های بادگیر

✍ امیلـی_برونته

  • ۳۴۸
a real army

اهههههههههههههه هارتمممممممممممممممممممممم

نه والا من خوابو بیشتر دوس دارم چون تو خواب حداقل میبینمش

آخی :(
مگه کیه که فقط تو خواب میبینیش؟
a real army

عجقمه دیگ

جون جونگ کوک

عزیزم:)
بنده خدا

خواجه بکوش و از عشق بی نصیب مباش

که بنده را کس نخرد به عیب بی هنری

چقد زیبا:)
مرسی
melody 아미

الان بیخوابی زده ب سرت  داری شعر میگی ؟؟😅

عاشق نشی ها ..بزار بقیه عاشقت بشن 🥰

🧡👍

آره بدجور بیخواب شدم😂
باشه چون تو گفتی فعلا عاشق نمیشم:)
پرتو ^...^

چه جذاب:)

 

+وبتو دوس^...^

مرسی عزیز دل من💟
منم تو رو دوست^_^
atseh .r

من که تا از خواب بیدار میشم منتظر میمونم باز وقت خوابم بشه حتی براش لحظه شماریم میکنم... واقعیت هارو دوست ندارم رویا میخوام

خب پس من برات رویا آرزو میکنم:)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan