*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

اه چقد ژر زدم:/

  • ۱۶:۱۹

میخوام اوضاع مثه قبل شه:(

خیلیا دارن الکی الکی از پیشمون میرن⁦☹️⁩🥺

حبس شدیم

داریم تر میزنیم به درسامون

عصبی شدیم

چاق شدیم

یادش بخیر چقد قبلش خوب بود

اون اولا فقط به این کرونای کره خر به عنوان یه چیز عجیب غریب و دور نگا میکردیم...

یه دفه واقعی شد کثافد

اه 

الان دوتا فرضیه وجود داره

یه عده میگن سال بعد دیگه کرونایی وجود نخواهد داشت

بعضیام میگن انقد میمونه تا نسلمون منقرض شه😶

من ترجیح میدم اولیو باور کنم

ولی نمیشه چرا:/

چرا همش دارم به سمت فرضیه دوم میرم-_-

ای بابا

مغزم آتیش گرففففففففففففف

اه

اه

اه:/

میخوام برم شهربازی

میخوام برم بیرون با دوستام خراب بازی

رستوران و کافه

کیش

خونه دوستم

استخررررررررر🥺🥺🥺پارک آبیییییی😭

میخوام برم آدمارو بوس کنم:/میدونین چن وقته کسیو از لپم بوس نکردم؟؟؟؟؟؟⁦☹️⁩

بغلم میخوام:/

اصن آقا میخوام دست بدمممممممم

اینم نمیشههههههه

😭🥺

خدایا ی کاری کن ب وضع عادی برگردیم دیگه بس نیس؟

البته انقد طولانی شد که امکان داره اشتبا گرفته شه

منظور از وضع عادی همون موقع بود که کرونا نبود

اونموقع

لدفا

 

 

  • ۳۱۰
کوچولو خانوم

🥺

بابام که فرضیه اولو قبول داره:)

آخخخخ:(((منم استخر خیلی دوس دارمممم😍🥺

 

:))
Fatemeh Karimi

ان شاءالله شرش کم بشه زودتر :"

آره😬⁦☹️⁩
هیچکس ...

همه اینایی که گفتی به غیر از پارک آبی رو بیا اینجا آزادانه تجربه کن پارک رو هم چون این ورا نداریم میگم وگرنه استخر باغ وجود داره 😂 اینجا اصن کرونا رو ویروس حساب نمیکنن بدون ماسک تو کلاس نشسته بودیم میگفتیم میخندیدیم پس فرداش خبر رسید یکی از دوستامون کرونا گرفته فرداش دوباره سر کلاس داشتیم میگفتیم میخندیدیم با این تفاوت که یکیمون نبود

عه مگه کجایی؟:/
بگو با سر میام😂😂😂
مگه مدرسه میرییییییی؟؟؟؟؟؟-_-
00:00 :.

صبور باش

نمیشه دیگه خسته شدم حوصلم سررفته😣
البته شنبه یه روزیه ک باید برم بیرون 
ینی تلاشمو میکنم برم 
برام دعای خیر کن😂😬
00:00 :.

خدایا ایشون با سلامتی بره و برگرده

برای منم برای تشکر کادو بخره :)

😂⁦♥️⁩
اوکی چی میخوای فقط بگو:)
هیچکس ...

تو شهری که یکمم پیش بره سیاه میشه وضعیتش 😂

 

نه کلاس تقویتی بودیم و نقطه جالب اینجاست جلسه بعد ترش به شوخی ولی بدون خنده به معلم گفتم فلانی که کرونا گرفته بود مرد بیچاره نزدیک بود گریش بگیره تا این که گفتم شوخی 😂

 

😂 حتی اگه بخوای کافی شاپ هم اینجا آزاده فقط باید در بزنی تا بیان باز کنن از دور انگاری صد سال درش بسته بوده و هست

خب کجا بگو دیگه عین آدم
از تهرانم بد تره ینی؟
مرض داری؟؟؟؟؟:///😂😂😂
عه:/خیلی خوش بحالتونه ک اه-_-
هیچکس ...

اذربایجان شرقی - مرند

 

نسبت به جمعیت مرده ها زیاده فرض کن تو یه شهر صد نفری ماهی یه نفر میمیره

 

😂 شما هم میتونه خوش به حالتون باشه اگه یه تخم چپ گردن بگیر داشته باشین 😂

او چه بیخیالین😂بابا بقیه نمیترسن  تو بترس حداقل یذره:/
البته من شخصا هیچ ترسی ندارم
بقیه خانواده اینجورین
😂😂😂😂😂
خودم هستم ولی خب من کافی نیستم:/
محمد

 کاش  میرفت لعنتی  کرونایی خررررررررررررررر

نگوووو اون خر بدبخت مگه چه گناهی کرده:(😂
ای کاش زود بره امروز یکی از مهمترین روزای زندگیمه ولی نمیتونم جای خاصی برم
کلی برنامه داشتم🤧
ناشناس

ژوووونننن تو فقط زر بزن 😂😂😂

 

 ناراحت نشیا 😐😐😐

😂😂😂😂😂
تو کیی؟😂
ناشناس

انتظار داری بهت بگم کی هستم؟ 😂😂😐

چرا نمیگی خب:(
شبی یکی از دوستام حرف میزنی برام جالبه
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan