*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

این باز اومد ک:/ :)

  • ۱۳:۰۱

چند وقته نبودم؟ :)

دلم تنگ شده بودا

البته هنوزم نمیشه گف هستم :(

باید سریع برم باز ولی میخوام بیشتر بیام ازین ب بعد:)

کاش زمان الان وامیستاد منم هر کار ک میخواستم میکردم بدون اینکه فکر کنم داره وقتم تلف میشه و اینچیزا

میخوام یه روز فقط بشینم ب دیوار نگاه کنم😄

البته بعدا اگه تونستم پیر شم وقت اینکارارو دارم

فعلا باید بدوام به سمت هدفم...

جدیدا یاد گرفتم از مسیر دویدنم لذت ببرم

یه جوری به سمت چیزی ک میخوام میدوام ک نفس کم نیارم

یه جوری ک دویدن به جای خسته کردن خوشحالم کنه:)

من برم بدوام باز

فعلا..:)⁦♥️⁩

  • ۲۶۵
_Moon Girl🌙

⁦♥️⁩

⁦♥️⁩
کوچولو خانوم

اومدییییی😍💙

موفق باشیییییییییییی:)💙💙💙

⁦♥️⁩
ناشناس

عشقی تو😍

Mitzi .m

واهاهایی چه پرانرژی :))

موفق باشی خانم دونده

😄
پری‍ ‍سا

نکشیمون باباااا😂😂

این مثلن دلگرمی ب خودمه:/
که بیشتر از دو هفته جواب نداد😁
 الان دیگه نصف روزو خوابم😂
شی‍ ‍فته

درسته درسته😂😂

اصلاح کن خودتو خواهر😂🚶🏻‍♀️

نمیخوام همینجوری خودمو دوس دارمممممم😒
شی‍ ‍فته

اووو 

وری نایسD:

تنکیو بادی😄
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan