*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

خسته شدم

  • ۲۳:۱۲

چرا اینجوریه

هیچوقت اتفاق خاصی نمیفته

خبر جدیدی ندارم

نه کسی عاشقم میشه

نه من عاشق میشم

دوست داشتم یه داستان داشته باشم

یه زندگی که بشه از هر روزش فیلم ساخت

یه زندگی که ندونم فرداش چی پیش بیاد

چرا نمیشه

چرا امکان نداره

 

 

فک کنم دوباره زیاد تو دنیای فیلم و کتاب غرق شدم🙄😂

کاش یه دنیای واقعی بود...

 

 

  • ۲۳۴
کوچولو خانوم

کاش این زندگی فقط تو فیلما نبود

اوهوم:(
Maedeh 💗😇

خخخ هنوز اول راهیم طی زندگی داستان زیاد خواهی داشت😂

فعلا که پونزده سالش گذشته:(
_Moon Girl🌙

آره همش درس و خواب و خوردنه:/

آره:((
ناشناس

آره:((

:(
Maedeh 💗😇

منکه تو ابن دوسال انقدر داستان داشتم آرامش میخوام از آرامشت وزندگیت لذت ببر وون داستانارو خدا مشخص کرده به موقعش پیش میاد حالا خودم۱۶سالمه زیاد چیزی از دنیا نمیفهمم ولی انقدر داستان داشتم که میتونم اینارو بگم

خوب اگه همونارو نداشتی الان عین من بودی شاید:(
منم فقط ۱۵سالمه ولی خب زندگیم انگار فقط درسه:/
. 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .

بیخیااال هرچی داستان کمتر ، آدم راحت تر-_-

ترکیدم بس ک این چن وقت هر دقیقش یه اتفاق افتضاحی افتاد-_-

خب واسه تو ی اتفاقی افتاده ولی واسه من چ خوب چ بد اصن نیفتاده
خیلی خسته کنندسس:((
♪♪HANANE ♪♪

هعییی اگه زندگی من فیلم بود داستانش اینجوری بود:

خواب، درس، بیان، خواب، بیان، کتاب، خواب :|

مال من فقط تون قسمت بیانو خیلی کمرنگ داره😂
وگر نه داستانمون شبیه هم بود دقیقا:/
کریمه کریمی

جالبه که اینقدر علاقه به داستان دارین...😍منم همینطورم

😍😍😍
♪♪HANANE ♪♪

به به D=

یکی مثل خودم یافتم =)

⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩😍
محیا (:

با مائده و نسترن به شدت موافقم 

بچسب به همین زندگیت نیاد روزی که حسرت این مدلی زندگی کردنو بخوری 💛💛

خیلی بهش فک کردم...
💛💛💛
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan