*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

کله پاچه😩

  • ۱۵:۱۰

امروز چون ما بلاخره رفتیم پیش فامیلا یه جمع فامیلی کوچولو بعد شیش ماه داشتیم

حالا غذا چی بود😑

کله پاچه و سیرابی😣

خدایاااااا

من تنها غذاهایی که نمیتونم بهشون نزدیک شم

کله پاچه،سیرابی و پای مرغه

البته نخورده نمیگم،خوردم چنبار حالم بهم خورده

حالا همون اول گفتم من نمیخورم بهم یه چی دیگه دادن

ولی از اول تا آخرش:

مبینا جان نمیخوره؟

ای بابا چرا نمیخوری؟

تارف میکنی عزیزم؟

چرا آخهههههه؟

بخور جون بگیرییی

خیلی مفیدههه😐

دوس نداری واقعا؟چراا؟

امتحان کن شاید خوشت اومد:/

تو که بدغذا نبودیی🙄

مبینااا؟ناز نکن دیگه

یه کوچولو فقط ۰_۰

ینی باورتون نمیشه هزار بار گفتم من نمیخواممم

دیگه زود خوردم غذامو از سر میز بلند شدم فرار کردم  بیرون😂

من لوس نیستم.اگه از غذایی خوشم نیادم به خاطر بقیه یه ذره میخورم.ولی اون سه تا غذای ذکر شده خیلی برام غیر قابل تحملن خدایی.درک کنین.کله پاچه که قیافه و بوشم...اوه اصن ولش کن🤢

البته اینم بگم خیلیا دوس دارن میگن خوشمزسا

من دیگه به خاطر بو تو حیاط بودم تا آخرش😂😂😂

هعیییی...

 

 

 

 

  • ۱۴۰
Maedeh ❤❤😇

هعیییی واقعا بدشکل وبدبو وبدمزس😭😭😐

کابوسمه اصن😩
کوچولو خانوم

منم نمیتونم کله پاچرو تحمل کنممم🤢

😣
NargeSs :)

آخ آخ منم اصلا دل خوشی از کله پاچه و سیرابی ندارم :/

+ یادمه خیلی وقت پیشا هم تو مهمونی که دست بر قضا غذا هم کله پاچه بود عموم با کلی اصرار که اینو ویژه تو اوردم و بخور جون بگیری و بدنت نیاز داره و فلان و بهمان یکم مغز برام گذاشت لای نون و بهم داد که بخورم -____- فقط یادمه بلافاصله یه پارچ کامل آب خوردم تا مزه‌ش از دهنم بره :////// 

خدا کله پاچهرو از صحنه روزگار محو کنه😖

آمین
رسول نصیری

از اینکه میزبان  اصرار زیادی کنن بدم میاد 

آره.اصن آدم اذیت میشه بیشتر😑
. 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .

وای دلت میاد اصلا؟ :))))

برای بوش ، دارچین بزن که بو نده ، خوبم میشه مزش.

و اینکه پیشنهادم اینه که کله پاچه رو یه روز ۶ صبح بری بیرون بخوری تا خوشت بیاد:))

سیرابی هم ما با یه آش محلی میخوریم(ترخینه) واسه همین بوش حس نمیشه.

آها
دارچینو امتحان کردم.بازم نمیتونم:(
ولی آشه رو امتحان میکنم حتما.مرسی عزیزم😍
apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

من از بین اینایی که گفتید فقط پای مرغ رو دوست ندارم. 

 

اصن پای مرغ...🤢
مفیدم هس متاسفانه
NIKI 🔥_🔥 NIK

من دوسس دارم کله پاچه 😋

ولی واقعا آدم  یسری چیزا دست خودش نیس خو دوووس نداره آدم 😑

همینو اگه بفهمن بقیه خیلی خوب میشه:/
آقا من دوس ندارم۰_۰
کاش همین جملرو متوجه شن⁦🤦🏻‍♀️⁩
Honey Bunch

وای وای منم خیلی بدم میاددددد 

اصلا نمیتونم نزدیکش شم 

یه همدرد دیگه😞

black star

هی فقط من یکم دوس دارم😐

اونم صبح حال میده ففط

آره ماام صب داشتیم
ولی من مشکل پایه ای دارم باهاش اصن😁
. 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .

ایشالا که خوشت بیاد*_*

⁦♥️⁩
کامیار ...

کله پاچه به این خوشمزگی چرا آخه؟
از قضای روزگار ما شام سیرابی داریم که البته من زیاد خوشم نمیاد ولی خب نمیتونم گرسنه بمونم که 😅😂😂

:(
آره گرسنگی سخت تره😂
Sepehr Army

خیلی چرته 🤢

اوهوم:(
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan