*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

من بعد عاشقان ماه:/

  • ۱۴:۴۷

چن تا گوساله بهم پیشنهاد دادن برم حتما سریال عاشقان ماهو ببینم چون خیلیی پر طرفداره و همه دیدن و خیلی باحاله و...دیگه همه تعریف میکردن ازش منم گفتم ببینم دیگه

حتما خیلیاتون تنها تصورتون از سریال کره ای جومونگ و یانگومه😁

ولی الان خیلی باحال شدن کره ایا

الان اینو که دیدم چن وقته به خاطرش افسردگی گرفتم به دو دلیل:

انقد نویسندش عوضی بود که منی که اگه آسمون به زمین بیاد سر فیلم گریه نمیکنم(به استثنا تایتانیک و شبی که ماه کامل شد اونم فقط آخراشون😂 فقط همینارو گرییدم)خیلی جاهاش داغون شدم.اگه نمیخواستمم آهنگاش به گریه مینداختنم(از آخرم انقد آهنگاشو دوست داشتم😍همشو دانلود کردم)😂.البته فقط به خاطر اتفاقای غم انگیزش نبود.‌..یه جاهاییش با طرف احساس همدردی میکردم..:(

دو اینکه به نظرم اصن زندگیم مسخره و بیمعنیه/:

هیچ اتفاق باحال و هیجان انگیزی تو این زندگی لامصب من نمیافتههههههه😡

هیچیا هیچییی:/😐

اه😔

خسته شدم.حوصلم سررفت.حالم داره بهم میخوره دیگه😒

خدایا...

یه کاری کن یه کوچولو هیجان داشته باشم.(البته از نوع +)

+بگین چیکار کنم.پایان گندش و روند جذابش باعث شده همش بهش فک کنم.(عجب غلطی کردما:/)اصن نمیتونم درس بخونم⁦ ذهنم درگیر شده☹️⁩

+ببینینش اگه خواستین بد نبود.البته اول خلاصه و تیزر و ژانرشو ببینین اگه دوس داشتین ببینین.اگه خوشتون نیومدم نبینین.به منچه اصن

 

  • ۱۵۸
کوچولو خانوم

منم دیدمممم خیلی قشنگ بووود⁦❤️⁩

💜💜💜

ای کاش فصل دو داشت ولی😊

 

آره:)
THE BOYZ 빵❤ 큐

منم دیدم خیلی خوب بودددد 

آره😔قشنگ بود💙
آخرش توام گریه کردی یا فقط من عجیبم⁦☹️⁩
THE BOYZ 빵❤ 큐

نه من گریه نکردم 😂

خوبه احساساتی نیستی سر فیلم دیدن زیاد پس
پایانش اصن چررررررت بود چرررررت 
چرا آخه اه
من اول حالم از پایان باز و مبهم بهم میخوره بعدم از غم انگیز
اینم که غم انگیز و یه کوچولو مبهم...هیچی دیگه🙄⁦☹️
THE BOYZ 빵❤ 큐

اتفاقا من خیلی سر فیلم احساساتی ام ولی قسمت اخرو ندیدم 😂😂😂😂😂

کلا تکه تکه دیدمش ولی هموناشم قشنگ بود 

فقط قسمت اول رو کامل دیدم 😑😂

خب بگو ندیدی آخرشو😂😂😂
خسته نباشی عزیزم😁
ای کاش منم آخرشو نمیدیدم😒
NargeSs :)

واقعا روزا یکی از یکی خسته‌کننده‌ترن :((

خیلی...
دیگه نمیتونم تحمل کنم:(((
Latte cocoa

هــــــق 😢

منم تا یه ماه عنسرده بودم شرس😢😢

😭😭😭
هنوز رو اعصابمه ⁦☹️⁩یه چیزی مثه این سراغ داری ک انقد خوب باشه ولی خوب تموم شه؟
میخوام مغزمو درگیر کنه⁦☹️⁩
Latte cocoa

اوووم یکی هست خیلی دوسش دارم ولی داستانش و ژانرش یه چی دیگست

ولی آیو توش بازی میکنی

"هتل دل لونا" اسم فیلمشه

اونم دیدمش:(
عین این⁦ میخوام☹️⁩
Latte cocoa

عین این نمیدونم

یکی دیگم الان دارم میبینم

"پادشاه ابدی" اسمشه، خیلی دوسش دارم

 لیمینهو؟
اونم دیدم:/😁
کسیو میشناسی اطلاعات خیلییی زیاد داشته باشه؟😂
Latte cocoa

واااااااو تو چقد چیز دیدی😂😂😂

نه نمیشناسم

تو چ سایتایی میری دان میکنی!؟

سایتای بیاتوکره و پروموویز تمام سریالای جدیدو میزارن ، برنامه هم میزارن

اگ نمیشناختی این سایتارو یه سر بهشون بزن👍

😂😂😂😂
نمیدونم کی زیاد شد😂
پروموویز. بعضی اوقاتم از تلگرام
Vafa 💙 army

سلام 

سلام:)
نیلو :)

صادقانه بگم دوستش نداشتم 

 

 

اتفاقا کره خیلی پیشرفت کرده مخصوصا تو دراما رئال شون ولی واقعیت اینکه هیچی جومونگ و یانگوم نمیشه 😂😂😂

چرا خب:(

😂😂😂😂
آره با اینکه قدیمین خیلی کشش و جذابیت دارن
نیلو :)

نمیدونم به کیدراما علاقه داری یا خیر صرفا سریال برای تفریح میبنی ....

 

من تقریبا دو ساله کیدرامر  هستم و خب تو این دو سال سریال های زیبای دیدم که بنظرم قوی ار بودند  مستر سان شان  ملکه هفت روزه  ملکه کی و ....خب اینا سناریو بهتر داره ‌‌‌‌....و اینکه درجه غم شون خیلی خیلی بالا بود 

 

عاشقان ماه یه سریال عاشقانه خیالیه بود برام  بازیگراش متاسفانه نتوستم ارتباط برقرار کنم باهاشون 

من چند سال پیش شرو کردم بعد ب دلیلی نامعلوم که خودمم نمیدونم چ بود ول کردم:/
بعد دوباره با این شروع کردم:)
من اونارو ندیدم چون طولانین و من یکی از مهم ترین دلایلی ک کیدرامر شدم کوتاه بودن سریالاس.یا ام اگه کوتاهن بازخوردای خوبی ازشون ندیدم.مستر سانشاین آره ولی بقیه رو ندیدم:/

من خودم ژانر تخیلیو خیلی میپسندم.اینم همه چیش حتی روابطشونم از نوعی بود که تو رویاها سیر میکرد و عجیب بود و تو واقعیت جایی نداشت واقعا😂

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan