*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

ببخشید نمیدونم باید چه عنوانی بزارم واقعا:/

  • ۱۳:۳۶

بعضی اوقاته که آدم به اینجا میرسه:))

 

 

+چقد نقاشی کشیدن تو گوشی اونم با انگشت سخته-_-

یه دایره به زور میشه کشید:/سخته

+چقد نبودما:)

 

  • ۱۴۶
ساحل ملک

چه خوشگله 😍

تو خوشگلی😊😍
apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

:دی

 

+خیلی سخته کشیدن باهاش.

 

:)))
آره اصن وحشتناکه⁦☹️⁩
کامیار ...

البته اگه قلم داشته باشید به مشکل نمی خورید :) یا گوشی های نوت

:)

خب آره
من گفتم دستتتت
میدونی چقد سخت بودد؟⁦☹️⁩
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

سلام مبینا خوبی؟ 😮

خیلیم خوب کشیدی 

خیلی وقته که نیستی حتما داری کارای بزرگی میکنی 😏

عهههه توووو:))
دلم تنگ شده بود واقعا😄تو خوبی؟
نه کار بزرگی ندارم.یه مدت اینجا بیمزه بود.اصن کسی نبود حوصلشو نداشتم.ولی بعد دلم تنگید یهو
الان تازه شروع کردم درس بخونم🙂
کوچولو خانوم

سلام مبینا جون^_^

دلم برات تنگ شده بوووووود:(((

کجا بودیییی

سلاام
منم همینطور عزیزم:)

ناشناس

سلاام خانمم دلم برات تنگ شده بود⁦♥️⁩

 

شما؟
شی‍ ‍فته

ودف؟؟

کیو میخوای بکشی؟؟😅 خودتو؟؟ اگه میخوای بده من برات انجامش میدم😂 

چی؟
دلت میاد منو بکشی آخه:(
خودم نه.تورو میخوام بکشم.اگه بخوایم میتونم بزارم به عهده خودت😁
شی‍ ‍فته

بیشور😂😂

😂😂😂😂
شی‍ ‍فته

#دکتر_مملکت_سرش_شلوغه

😅😅🤦‍♀️

منو مسخره میکنی؟
شی‍ ‍فته

ودف؟؟😅😅😅

چه مسخره ای؟؟؟🤔😅

مخففات فقط😆
بیتربیت:/
خودت میدونی
شی‍ ‍فته

کجاشو دیدی؟؟😅

برو درستو بخون، الان مشاورت زنگ میزنه😒😑

من تا آخرشو دیدم😔
دارم میخونم😅
Stella =]

خیلی خوب کشیدی که ! :/

جدی؟
گرچه به نظر خودمم نسبت به قبل بهتره
چون حداقل موفق شدم خط صاف بکشم😅
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan