*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

درمان معجزه آسا😒

  • ۰۰:۳۴

دیروز دل درد شدید گرفته بودم

رفتم تو اینترنت رو گشتم به امید اینکه درمان خونگی خوبی برای دلدرد پیدا کنم.

یه جا نوشته بود"درمان خانگی معجزه آسا شکم درد"

تو سایتش نوشته بود:

اگر به شکم درد مبتلا شده اید میتوانید برای درمان به پزشک معالج مراجعه کنید.

😑😑😑

یعنی تا حلا مطلبی به این مفیدی نیافته بووودم😐

مرسی واقعا.خوب شدم🤐

  • ۱۹۵
... ...

:))

شاید اون هم می‌گفت چیزی‌ات نیست خودش خوب می‌شد. :)

نمیدونم شاید:)
*AZRA* gh

وااای خداااا😑😑😑

😐😐😐
هیچکس ...

خب اون بهترن راه ممکن رو گفته خخخ ولی بهترین راه درمان خانگی به نظر گذشتگان عرق نعنا هستش +منم تایید میکنم !

خیلی فکر کرده بود😁
مرسی😊
پرتو ^...^

عالی بود...:)))))))

 

+اگه دل درد گرفتین میتونید:

1_ترم بخورید

2_یک قاشق غذاخوری عرق نعنا خالی بخورید(آب بهش اضافه نکنید)

ممنونم😊
00:00 :.

خخخخخخخخخ

🙂🙂🙂
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan