*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

ای کاش!

  • ۰۰:۳۲

چه ای کاشی شده زندگی من!

ای کاش هایی که باعث میشن هزار بار بخوام ۳ساله بشم

اینکه ای کاش تنها دغدغه ام

خریدن عروسکی بود که از پشت ویترین بهش نگاه میکردم و قول مامان که برات میخرم.

ای کاش تنها ترسم

آن لولو خور خوره ای بود که زیر تختم قایم شده بود و باعث شد هیچوقت شبا اون زیرو نگا نکنم.

ای کاش تنها دروغم 

این بود که بگم شکلات رو میزو من نخوردم.

ای کاش تنها دردم 

این بود که دوست صمیمیم دیگه همسایه ما نیست‌.

و صدها ای کاش دیگه که ای کاش،ای کاش نبودن

  • ۲۳۳
delicious army

اهوم ای کاش...

:(((
فتل فتلیان

😔

😔😔😔
00:00 :.

کاش

بله کاش...
بهامین ツ

امان از دست این ای کاش ها...

امانمو بریدن😒
پریسا سادات ..

کلهم اجمعین ای کاش شد که:/

اشکال نداره 

از این ای کاش ها همیشه هست

مهم اینه که قدر داشته هاتو بدونی:)

آره همیشه هس
من عاشق داشته هام هستم و شاید قدر تک تکشونو بدونم.
ولی خیلی دوست داشتم هنوز یه بچه کوچولو بودم :)
پریسا سادات ..

بچه کوچولو رو منم دوست داشتم که می بودم:)

:))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan