*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

مسابقه😁

  • ۰۰:۲۹

جمعه مسابقه استانی کاراته بود😄

ماام از ساعت هشت رفتیم و تا بعد از ظهر اونجا درگیر بودیم

یه ذره استرس و هیجان و خستگی داشتیم ولی میرزید🙄

البته بیشترین استرسش اونموقعی بود که داورا میخواستن پرچم قرمز یا آبی رو بیارن بالا😮

من که تو اون لحظه دلهره آور بدنم میلرزید😖

ولی آخرش خوب تموم شد.با این که هنوزم باورم نمیشه ولی اول شدم😁

ولی قسمت بدش جدولبندی افتضاحشون بود.

چون هم ما مجبور شدیم سه باار کاتا بزنیم هم منو آخرین بار با بهترین دوستم تو باشگاه انداختن

که در اصل این کار اشتباه بود

البته ما هر دومون کارمون خیلی خیلی خوب بود😐

سخت بود ولی شیرین بود😊

 

  • ۳۰۴
همین که هست

خخخ انشا الله همیشه موفق باشین خخخ

همچنین شما:)
edi s.b

منم یه مدت میرفتم کنگ فو ...

ولی فقط نقش کتک خور رو ایفا میکردم...گفتم اگه قراره اینجا ام کتک بخورم...بعد یکی بیاد نتونم دفاع کنم و از اونم کتک بخورم که چه فایده؟(البته نقش خیلی مهمیه ها!)

ولش !....منکه آخرش کتک میخورم!بزار یکی بخورم!

راستی...خیلی تبریک میگم...موفق تر باشی!

خخخخخخD:
مگه نقش جذاب تری هم داریم D:
مرسی عزیزم:)
00:00 :.

موفق باشی

اول شدنت هم تبریک

مرسی‌.همچنین:)
delicious army

خسته نباشی

همیشه موفق باشی

مرسیییییییییی قربونت بشم*_*
هاجر ..
موفق باشی و تبریک میگم اول شدنت رو
ممنونم عزیز دلم:)
Fateme ..

موفق باشی ...❤❤❤

مرسی عزیزم:)
فتل فتلیان

☺ تبریک 

موفق باشید 

اون سری دوستمو انداخته بودن با خواهرش 😐

مرسییی:)
دوست منم درس مثه خواهرمه:)
پرتو ^...^

عاخیییی...کاراته کاری...؟

چ کمربندی؟

کاراته ورزش تقریبا خشنیه ولی خب من تکواندو رو بیشتر دوست دارم و به نظرم کاراته بیشتر پسرونه س...

عاخه مثلا تو تکواندو واسه مبارزه هوگو داریم ولی تو کاراته ندارن اینو...

آره:)
پسرونه نیس کهo_0
ماام خب هوگو داریم واسه مسابقه:)
به جز مبارزه ما کاتا ام داریم*_*
پرتو ^...^

ما هم به جز مبارزه فرم داریم که همون کاتا ی شماس...:)

با کاراته آشنایی دارم جانم...بابام کاراته کاره...^...^

 

+نگفتی چ کمربندی؟!

اوهوم🙄
آبی😊
هنوز اولشم
edi s.b

نه والا!

:)

😂😂😂😂
پرتو ^...^

ان شاءالله که موفق باشی عزیزم...^...^

من هم حدود یازده ساله میرم تکواندو...:)

مرسی عزیزم:)
پس کارت درسته؛)
bahar saani

به به مبارک باشه

موفقیتای بیشتر🌹🌹

مرسی عزیز دلم😗
Afshin ✘

ای وای چقدر خطرناکی شما

نظر لطفته:)
حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

آقا (تیکه کلاممه)

آقا اومدی شمال منو خبر دار کن ی درگیری کوچیک با هم داشته باشیم...ولی فک نکم کارته در سطح ما باشه ها

ما کجا ؟ کاراته کجا؟

 

 

ما همیشه میایم شمال
شما کجای شمالین؟
هورا یه درگیری باحال😉
قول نمیدم کوچیک باشه ولی😈
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan