*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

زندگی به سبک سیندرلا:)

  • ۰۰:۲۰

هرگز به گذشته ات برنگرد

و برای گذشته ات افسوس نخور

لبخند بزن...

رهایش کن...

و یادت باشد...

اگر سیندرلا برای برداشتن کفشش بر می گشت...

هیچگاه یک پرنسس نمیشد:)👑

 

  • ۱۷۶
غریبه آشنا A
ای بابا من چه سادم!!! کفشم باز تو مهمونی از پام دراومد و جا موند رفتم گرفتم وگرنه ورژن جدید سیندرلا همچنان ادامه داشت😃

مرسی قشنگ بود😙😊
آره دیگه
اشتباه کردی
 حیف شد😕اگه نمیرفتی الان سیندرلای جدید آشنامون بود😔
غریبه آشنا A
عزیزم آخه مشغله هم داشتم نمیشد درگیرش بشم!!!تو کار زیبای خفته ام فعلاً 😅😂
اوووووووووو😁
خب نه دیگه دلیلت موجه بوده.عب نداره
زیبای خفته ام میپذیریم😏
غریبه آشنا A
من فدات الان که بیدار بیدارم تا ظهر تو جلد زیبای خفته هستم در خدمتت😅😂😂
خب بگو ۲۴ ساعته دیگه
فعالیت شبانه روزی داری تو خفتن😞😁😂
غریبه آشنا A
نه بابا منظورم اینه ب وقت فرانکفورتم و الان خواب ندارم صبح تا ظهر میخوابم😂😂
اَووووووووو
گرفتم😊😘😄😁
پریسا سادات ..
اوووو 
مبینا زدی تو کار سیندرلا D:
(قلب)

❤❤❤❤❤
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan