*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

زیر تخت:)

  • ۰۰:۱۷

فک کنم خدا زیر تخت رو آفریدکه

اتاق من درعرض2دقیقه

مرتب بشه

D:

  • ۴۳۰
گلِ کویر
همه رو چپوندی زیر تخت :) 
آره ^_^
چاره دیگه ای ندارم
انتظار نداری که پاشم برم بزارمشون سرجاشون
:)
گلِ کویر
😂 خواستم مطمئن بشم غیر این انجام ندی اصلا کل ابهت تمیز کاری به چپوندن تو سوراخ سنبه هاست :) 
کاملا موافقم~_۰

پت pat
😁😁😁😁😁👏👏👏👏👏
متشکرم 
تشویقم نکنیدD:
فتل فتلیان
😂😂😂
فکر کنم از بنده های مقرب خدا هستینا اخه من که از لین نعمت بر خوردار نشدم😭😭😭
وا چرا؟
الهیییییییییی:(((
فتل فتلیان
اخه زیر تختون جا واسه قایم کردن داره 
تا الان هر بار برام تخت خریدن یجوریه که نمیشه زیرش چیزی جا بدی 😭😭😭
پس خوشبحالم^_^
خب اعتراض کن۰_۰

فتل فتلیان
اعتراض !!!! واقعا!!!
من دیگه خیلی کم خونم ، بعدشم که یهو سروسامون میگیرم میرم 
وا!!!مگه چن سالته؟
آخیییییییی^_^
فتل فتلیان
من هیچ وقت به خانوادم اعتراص نکردم خو، اصلا نمی تونم 
اواسط ۲۰
آفرییییییییین چه پسر خوبی!
فتل فتلیان
😁😊
:)
**وروجک **
بعدش جالبیش اینه یه چیرو هم بخوای سریع پیدا میکنی ...  همهچی همون زیر هست و بس !!!
دقیقا👍
ولی پیدا کردنشون یه ظره مشکله که البته همونشم از تمیز کردن اتاق راحت تره😁
پریسا سادات ..
خخخخخخخخخخخ
😁😁😁😁
adele asady
خدا کمدم رو ازم نگیزه 
متاسفانه زیر تخت من توسط مامانم طبقه بندی شده و وسایل غیر ضروریشو گذاشته ...هههععی من از نعمت زیر تخت محرومم
الهی آمین!
چقد حیف☹
امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
خدا به همسر آینده اتون صبر عنایت بفرماید /:
شما نگران اون بدبخت نباش😁
الهی آمین😂
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan