*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

دوست داشتن یا نداشتن. مسئله این است:)

  • ۰۰:۱۰

شده تاحالا از کسی همین طوری یهویی بدتون بیاد؟؟؟

من ازخیلیا _چه بزرگ چه کوچیک بدم اومده_ مخصوصا تومدرسه

شایدمریض شدم 0_0

اگرم شده باشم مریضیمو دوست دارم:)))))

چون باعث میشه عاشق کسایی باشم که ازشون خوشم میاد :)))))))

مثل رفیقم...

^_^

  • ۳۷۵
رضا رضایی
یک سایت باحال

www.musicgelyan.com

منتظر شما هستیم...
00:00 :.
نه همه ادما خوبن مگر اینکه عکسش ثابت بشه :)
درسته ~_•
:))))))
پریسا سادات ..
ایییییییییییییییی جااااااااااان *_*
&_&
قربانت
:)))
قابلتونو نداره استاد جونم.
ولی فقط تو نیستی ها:)
بازم میگم خیلی زیادن
ولی تو فرق داری*_*
پریسا سادات ..
عه حالا گند نزن تو روحیه ام دیگههههه
باوشه:)
باوشه عزیز دلم 
از این به بعد تو دلم میگم :×
پریسا سادات ..
ایشالا جبران میکنم جون دل:)
فدات:)))
banooye bahar
نه 
من با گذشت چند سال ....
^_^
zari efi
چه جالب که از حس تنفر یه عشق بیرون میزنه^^ اینجوری نگاه کردنم قشنگه. خوبه که احساساتتو دوست داری. 

بم سر بزن(≧▽≦)
آره خیلی بهم کمک میکنه
باش عزیزم😉
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan