*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

داداش

  • ۰۰:۰۴

همین چند روز پیش داداش گلم به جمعمون اضافه شد.

خیلی دوست دارم ببینم مزه داداش داشتن چجوریه :-)
 
  • ۴۰۰
ناشناس
الهیییی&_&
خیلی دوستش دارم:)
پریسا سادات ..
:))
عزیزم:)
ناشناس
خدا حفظش کنه براتون:)
منم همیشه دلم میخواست ی داداش داشته باشم:)))
ولی..

بازم خداروشکر:)))
خیلی ممنونم:)
ان شاالله شما هم یک داداش گوگولی خواهید داشت:))))
ناشناس
دیگه از مامان بابای من گذشت خخخخ بلکه بچم ی داداش گوگولی مگولی داشته باشه😍😍😊😊
خدا کنه ^_^
ناشناس
عاقا خدا کنه چیه..من ی چی گفتم حالا خخخ
من اصن دلم نمیخواد شوهر کنم خخخخ گفته باشم:دی (نه که الان همه پشت در صف بستن^_^)
خخخخخخخخخ
هرطور مایلی 
ولی بعد پشیمون نشی یه وقت^_^
ناشناس
حالا اگه ی شاهزاده سوار بر اسب خوشگل مومن گیر اومد شاااااید بازم میگم شاااااید راضی شدم😊😊😂😂😂
خخخخخخخخ
مومنشو دیگه شرمنده
تازه اگرم اومد(که نمیاد:))شاید؟؟
خخخخخخخ
ناشناس
مومن نباشه که من اصن بهش نگااااهم نمیکنم...چه برسه اصن بذارم بیاد خواستگاری:)


نوچ با وجود پسرای الانی(!)من پشیمون نمیشم....ی دبه هم واسه خودم کنار گذاشتم:)
دمت گرم چقدر باایمان:)
پس لطفا یه دونه هم واسه من بزار کنار×_×
ناشناس
^_^

خخخخ تو دیگه چرا؟

+میگم ببین اگه پریسا هم میخواد بگه ی دبه هم واسه اون کنار بذارم...ما اینجا دبه واسه اونایی که میخوان بترشن زیاد داریم خخخخ
باشه ولی فکر نمیکنم اون خواهان ترشیدن باشه چون...
ناشناس
عه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مبارکه پس ی عروسی افتادیم...خخخخ
بیا واس خودم و خودت دو تا دبه گذاشتم کنار خخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ایشاالله اینقدر دلم هوس عروسی کرده:)
خخخخخخخخ
مرسی عزیزم خخخ
ناشناس
ان شاءالله ان شاءالله&_&
من عروسی زیاد دوس ندارم ولی این یکی فرق داره😂😂

فدات گلم...قابلی نداشت😂😂
دور و ورت کسی دبه خواست واسه ترشیدن بفرستش پیش خودم که واسش دبه بذارم کنار😂😂
کمپین ازدواج هم راه انداختیم واسه بیانی ها اگه کسی خواس بفرستش پیش منو ملینا خخخ دو سوته عروسیشه خخخخخخخخخ
اینم لینک برو ببین تا حالا کیا رو مزدوج کردیم خخخخ حتی خود منم ازدواج کردم با این کمپین دیگه بقیه هیچی دیع

http://melina.blog.ir/1397/06/28/%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%86-%D9%88-%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%AC-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%85%EF%BC%9A-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%B2%D9%88%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D8%AE%D8%AE%D8%AE%D8%AE%D8%AE%D8%AE%D8%AE%D8%AE%D8%AE
خخخخخخخخخ
باااااش.
بزار ببینم کیا میخوان گزینه ترشیدن رو رد کنن میفرستمشون+_+
ناشناس
ما شبانه روزی در خدمتتونیم زیرا خدمت به خلق خدا از واجبات است:دی خخخخ
:))))
هر چند که همش شوخیه...ولی خب فضای مجازیه و شوخی هایی که شیرینش میکنن:)
خدا خیرتون بده شما کمک بزرگی به این مملکت می کنین خخخخخخخخخ
موافقم&_&
Stella =]

وهاعاییییییی @-@ 

تبریک !!!!!

😊
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan