*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

ای بابا

  • ۲۲:۲۵

موقع تابستون بیکار بودم همش میگفتم حوصلم سررفته میخوام یه کار باحال بکنم

حالا الان که مدرسه و کلاسای مجازی شرو شده و اصلا وقت ندارم...

کلییییی کارای باحال و سرگرمیای جذاب به ذهنم رسیده ک دوست دارم انجامشون بدم:/

چه توازنیه آخه

اه://

  • ۲۰۵
_Moon Girl🌙

منمممم😆😆😆

😁
ناشناس

تنها نیستی:(

:)
کوچولو خانوم

دقیقا منم همینطور ایم×_×

:((
هیچکس ...

همه موقع سال به جز تابستونا مثل دشویی و حموم میمونه کلی فکر خوب داری کلی انگیزه داری باتریت تا ته شارژه اما نه جای انجام اون کار هست ن وقتش :/

اااااااا
چ مثالی زدی
دمت گرم⁦👍🏻⁩
بهت دارم امیدوار میشم کم کم😊
♪♪HANANE ♪♪

مثل منننننن

اه چه وضعیه :/

:((
خیلی بده
Latte cocoa

منم همیشه این مشکلو دارم -_-!

مثن روزای کاری هفته همش خوابم روزای تعطیل صبح زود بیدارم :||

دقیقاااا
این مشکل منم هس⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩
پرتو ^...^

اوه اوه... مشکل همه مونه🤦🏻‍♀️

هر چیزی که به ذهنت اومد توی یه دفتر بنویس(تو کاغذ نه هاا گم میشه) و وقتی تابستون شد سر بزن ببین چیکار حاا داری بکنی

آره راس میگیی😁
چقد آینده نگری تو:)
پرتو ^...^

ممنونم😁🌸

♥️
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan