*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

من در حال دیوونه شدن:|

  • ۱۸:۰۸

فکر کنم یکی از دلایلی که من خیلی دوست دارم فیلم و سریال ببینم این باشه که زندگیا اون تو خیلی هیجان انگیز و پر اتفاقای جالب نشون داده میشه 

منم که اگه کلی حساب کنیم زندگیم اینجوری خلاصه میشه:

درس خوندن_خوردن_خوابیدن😑

ولی تو فیلما زندگی آدما پر رویدادهای جذاب،عاشقانه،خنده دار یا حتی غم انگیز هست

البته موافقم که به خاطر فشرده بودن زیاد دیده میشن...ولی جدا من نه فقط تو این دوران مسخره کرونا بلکه همیشه یه همچین حس مزخرفی داشتم.حس یکنواخت بودن😥

انقد دوس دارم چنتا اتفاق باحال برام بیفته!حتی اگه قرار باشه برام سخت شه😒(اضافه کنم که پایان باید خوش باشه:))

نمیدونم...فک کنم خیلی حوصلم سررفته که این حرفارو میزنم:(

دوس دارم یه سرگرمی یا یه چیز باحال پیدا کنم:/

بدجوری همه چی خسته کنندس.هوفففف دارم دیوونه میشم-_-

+راستی خیلی وقته سر نزدم به اینجا...یه احساس غریبی عجیبی دارم:)

  • ۲۹۲
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

چرا پس من حوصلم سر نمیره؟!

:)))))))

 

تو سالمی چون😂
چیکار میکنی که حوصلت سر نره
هر چی هس فک نمیکنم مجبور باشی درس بخونی:/
کوچولو خانوم

هعیییی!

:((
?? ؟؟

شما کی هستید؟

من خودمم:/
مبینا:) با اجازتون
شما کی هستید؟
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

اره مجبور به درس خواندن نیستم:)

خودم با علاقه میخونم:))))))))))))

 

1.کتاب می‌خونم

2.میام وبلاگ

همین

 

منم هم عاشق وبلاگم هم بی نهایت عاااشق کتاب
ولی وقتی واسه کاری که دوس دارم ندارم:)
شما دبیرستانیین؟


?? ؟؟

هم اخه یادم نیست شما رو کی فالو کردم :/

من صدرا ام

من تقریبا یکی دوماهه نیومدم فک کنم به خاطر همین یادت نیس:)
شایدم اشتباهی دستت خورده فالو کردی😀
سلام صدرا:)
?? ؟؟

اهان اره شاید بخاطر همونه

نه بابا دست که نمیخوره 

سلام

اوهوم:)
شوخی‌کردم بابا
وبتو نمیتونم باز کنم چرا؟درمورد چیه؟

?? ؟؟

اهان وبم اینه

اوهوم چه خوبه:)
با علایقم جوره😀
موفق باشی😊
گن‍ ‍دم

عوضییییییی نمی گی من نگرانت می‌شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خونه تون که کسی بر نمی‌داشت

بابات که گوشیش خاموش بود

اون یکی شماره رو هم ورنمی‌داشتین:'((((

بعد برداشتی پست می‌ذاری؟؟؟؟؟؟؟

خیلی ازت عصبانیم:((((((((((((

قربونت من تا چند روز پیش مشد بودم تازه برگشتیم
بعدشم که گوشیمونو محمد هادی خراب کرد=/
مشکل دیگمم اینه که باید تا فردا امتحان فاینال زبان بدم ولی تا حالا اصن کتابمو از نزدیک ندیدم چون این ترم یه جلسه ام وارد کلاس نشدم:(((من کلا بدبختم
چیکار میکردم من ببخشید:(
ولی دلم برات خیلی تنگ شده بووووود
خوبیییی؟
کلیییی حرف باید بهت بزنم بیا یه روز بریم بیرون حوصلمم خیلی سررفته

هیچکس ...

:/ اگه منتظر اتفاقات هیجان انگیز بمونی باید تا لحظه مرگ صبر کنی چون فقط مرگ هیجان انگیز هستش حالا من چیکار میکنم ؟ هر کار غلط و اشتباه و مرگباری که ممکنه :/ تازه پایان نصفشونم خوش نی اما بعد مدتی وقته که تبدیل به خاطره میشن اون موقه هست که میگم یادش بخیر عجب عشق و حال بود

ینی راه نداره منم یه اتفاق باحال برام بیفته؟(جز مرگ=/)
کار غلط و اشتباهم هستم ولی مرگبارو بیخیال
تازه میخوام عین فیلما یه پایان غیرمنتظره خوب داشته باشه
تاکیدم رو کلمه خوووووبه+_+

گن‍ ‍دم

امتحانتو بده، بعدش میریم با هم بیرون کیوتی^^

من تو رو نداشتم چیکار میکردم واقعا:)
گن‍ ‍دم

می‌مردیD:

شاید:)
چون تو حالا بودی تجربه نکردمش=}
00:00 :.

خسته نباشی

سلامت باشی:)
00:00 :.

:)

:))
فاطـــღـــمـه ツ

من انقد فیلم آمریکایی دیدم یواش یواش دارم بهشون حسودی میکنم

از تاثیرات بدشه

منم دقیقا:/
بدجورم تاثیر میذاره:(
فتل فتلیان

امان از این یکنواختیه 🤦🏻‍♂️

شاید خودمون نمی خوایمم اون هیجان و اینارو بوجود بیاریم !

آره
 نخیر من که میخوام:(
ولی نمیشه که
فتل فتلیان

خب اینو من طبق عادات و تینای خودم گفتم ! از یکنواختیه رنج میبرم کلییی کارم هست ولی پیشون رو نمیگیرم 

خب چرا می خوای و نمیشه !!!؟ هدفاتو تغیر بده 

خب چرا پیشونو نمیگیری
راستش من هدفامو خیلی دوس دارم ولی از راهی که باید برای رسیدن بهش برم خوشم نمیاد:/
فتل فتلیان

نمیدونم 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

خب چرا راهو عوض نمیکنی !!؟

تازشم گاهی مجبوریم دیگه !

:))آها
آخه راهمو خیلی دوس دارم:(
فتل فتلیان

!!! خب این خود تویی که راهتو دوست داری و ثابت قدمی توش پس نمیشه انتظار تغیرو داشت !

بابا منظورم اینه که هدفمو دوس دارم ولی راه رسیدن بهش یکنواخت و رو اعصابه و ازش خوشم نمیاد=/
متاسفانه راه طولانییم هس:/
فتل فتلیان

هوم خب پس شت 😐

خو می خوای چکار کنی ! هیچ !؟

خب اگه میدونستم چه غلطی بکنم که ناراخت نبودم داداش://
فتل فتلیان

🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

 XD
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan