*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

اولین روز به عنوان شونزده ساله:/

  • ۲۰:۲۷

عه

من دیروز شونزده سالم شد:/

امروزم اولین روزیه ک شونزده سالم بود و عین روزای قبل حوصله سربر بودش-_-

عه:/

اه

بابا چه زود گذش😑

دارم از زندگی هیچی نمیفهمم🤧

امیدوارم از شونزده سال بعدی اگر وجود داشت لذت ببرم😂

میتونین بهم تبریک بگین

و عذاب وجدانم نداشته باشین ک یاد هیشکدومتون نبود😒

البته خب نمیدونستین 

فقط یکی دو نفر میدونستن ک خونشون پای خودشونه😬

تولدمم مبارک:)

تولد عشقم پریم ک پنج روز قبل من بود مبارک⁦❤️⁩😂(البته هر دو تولدو باهم بودیما یاد هیشکدوممون نرفته بود یه وقت اینو نچسبونین بهم:/)

 

  • ۲۸۴
کوچولو خانوم

تولدت مبارکککککک⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩💕🤩

😘😘😘
°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

شونزده سالگی خیلی خفنی داشته باشی :)) تولدت مبارک :*

مرسی عزیز دلممممممم⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩🤩
ممنون:)⁦♥️😘
پروانه ★__★

هههههههههوووووووووررررررررررااااااااااااااااااااا

ججججججججججججججیییییییییییغغغغغغغغغغغغ

هههههههههههههههههههههووووووووووررررررااااااااا

جججججججیییییغغغغغغغغغغغغغغغ

تتتتتتوووووووللللدددددددتتتتتتتتتت مممممببببببباااااااارررررررکککککککاااااا بببببااااشههه

 

 

 

ببخشید من نمیدونستم وگرنه باید زودتر تبریک میگفتم ؛ معذرت میخوام.

مرسی عشق مننننننن😍⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦


این چه حرفیه قربونت بشم ممنون از تبریکت گلم 😍🥰💙
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

16 سالگی مبارک باشه (´。• ᵕ •。`)

اوه چه عجب:)
مرسی مرسی💙😍کادو نمیدی بهم؟
چخبرا راستی
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

همین که کامنت دادم بزرگترین کادوئه 

╰(*´︶`*)╯

هیچ خبر خاصی نیست 

:/
خجالت نمیکشی😂
باید بهم کادو بدی عه مغرور
باوشه

. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

من شش ماهه ۱۶ سالم شده فکرمیکردم این سنین خیلی بابد خاص باشه اما هنوزم مثل قبله که😂 انگار ۲۰سالمونم بشه همینه

تولدت مبارک^^

😂😂😂
عه هم سنیم پس*-*
دهمی دیگه؟رشتت چیه؟
مرسی عزیزممممم😍⁦❤️⁩
هیچکس ...

:/ خب مطمعن بودم 30 ساله نیستی ولی دیگه نمیدونستم  15 سالته :/

خودتم بزرگ نیستی کوشولو😒
بعدم من الان دیگه شونزدهم:/
هیچکس ...

😂 اما مطمعنم از تو بزرگ ترم و با این که کوچیک تری بهت نمیگم بچم عزیزم کوچولوم و و و

 

بله شما دیگه بزرگ شدین بله بله فردا یکی از دوستامو میفرستم با خانوادش خواستگاریت بچه خوبیه مطمعنا ازش خوشت میاد 😂

خب در هر صورت بزرگیت به دو سال نمیرسع:/
تو غلط کردی😂اگه یه سر سوزن ویژگیای تو توش باشه نمیشه تحملش کرد ک😑
00:00 :.

تولدت مبارک ایشاالله 120 ساله بشی

کیک تولدت سهم من کو ؟

مرسی⁦💙
سهم تورو زدم تو صورت پریسا😂😂
هیچکس ...

یه سال هم نمیشه اما مهم اینه بزرگ ترم و باید احترام بزرگ تر رو نگه داری افتاد <؟؟ 😂

 

نه باو اونا مثل من نیستن و من جای تو بودم دعا میکردن حداقل سر سوزن به من برن خلاصه عر وسیت اذری میرقصم 😂

نه:/توعم کوشولویی
دیگه چند ماه  ک بزرگتر بودن نداره😒

گمشو😂😂غلط کردی من گفتم تا سی سالگی ازین غلطا نمیکنم دیگه-_-
00:00 :.

O_o بگو نمی دم دیگه خسیس حسود

تو کادوی منو بده خسیس:/
من بهت کیک میدم
00:00 :.

قانون اینه اول کیک می دن بعد میرن سروقت کادو

 

نه ما اول کادو میگیریم-_-
00:00 :.

برو بابا خسیس حسود خالی بند

خودتی😒
اگه میخوای کادورو زیرسیبیلی رد کنی بگو دیگه راحت😒😑
Mitzi .m

تولدت مبارک برو و با شانزده سالگیت حال بنما

مرسی:)
حصـــــــcafeh.ـــــین ..

عمری کم با عزت بهتر است از عمری زیاد با ذلت

.

من هنوز 15 سالم نشده:) ینی ب سن بلوغ نرسیدم :))

.

انشالله عمری مفید داشته باشین.

:)
ممنون
راستی چرا انقد کم میای کال آف دیوتی ؟
ᕼᗩᑎᗩ ...

خیلی دیره ولی مبارک ^_^

مرسی😊⁦♥️⁩
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan