*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

رفیق...

  • ۰۰:۰۸

دوست کسیه که بین کلی آدم تورو ترجیح داده 

دوست یعنی خواهر یا برادری که خودت انتخابش میکنی

دوست یعنی خواهرم، پریسا^_^

  • ۵۰۸
Mobina kkk
واییییییییی مرسی عزیز دلم:)))))
خواهششششششش میکنم گلم 
^_^
ناشناس
فدای جفتتون بشم من😍😍

جفتتون عشقید😘
خودت عشقی....‌‌ عزیزم 
&_&
Mobina kkk
عشقی عشق:)))
^_^

&_&

:*
خودت عشقی فدات شم*_*

پریسا سادات ..
مبینا امروز میای باشگاه؟؟؟؟
چرا نیام؟
پریسا سادات ..
خوب خیالم راحت شد:)
:)
00:00 :.
خوشبحالش :)
خوش بحالشووووون
که من دوسشون دارم*_*
مگه فقط پریه؟؟؟؟؟
خیلین ~_•
00:00 :.
خدا بیشتر کنه :)
انشاالله:)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan