*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

کمک!

  • ۱۸:۵۲

از همه انتظار ندارم وقت بذارن بخونن ،،،

فقط برای اینکه حرفامو جایی زده باشم نوشتمش:)

امسال یه سال سرنوشت سازه برای من و کلی دختر و پسرای دیگه که انتخاب رشته دارن

تا همین چند روز پیش تنها آرزو و خواستم پزشک شدن بود

تنها هدفم از اینکه برم تجربی پزشکی بود(چقد هم وی پررو میباشد0_o)

نه داروسازی نه دندونپزشکی نه...قبول دارم که از بچگی این خواستم بوده...ولی اینکه چند سال اخیر هی بهم میگفتن،

نه خیلی سخته

تو نمیتونی

دیوونه میشی

...

بیشتر دلم خواست که برم دنبالش

همین طوری هی بخودم گفتم تو باید اینکارو بکنی...تا اینکه دیدم علاقه واقعیم چیز دیگه ایه

دیدم که من عاشق موسیقیم،عاشق نقاشیم ،عاشق نویسندگیم:)...

ولی اینو موقعی فهمیدم که مامان بابام شروع کرده بودن و کمک میکردن که من از الان بخونم و یه مدرسه خوب قبول شم

از الان محکم شروع کنم😔

البته از چند وقت پیش محکم شروع کردم.تو این مدت مامان بابام کاری جز من نداشتن.همش برام پکیجا و فیلما و کتابا و کلاسای آنلاین آماده میکردن.

منم میخوندم.

حالا فهمیدم که من یه چیز دیگرو میخوام😧

که البته افتادم توی یک صد راهی که معلوم نیس کدوم راهو  انتخاب کنم.نمیدونم تو کدوم موفق ترم و به کدوم علاقه بیشتری دارم.

میتونم صادقانه بگم دارم به معنای واقعی دیوونه میشم😔

از طرفی به هیچ وجه نمیتونم به مامان بابام بگم نمیخوام برم تجربی.نمیخوام زحمتاشونو به هدر بدم(با این وجود اونا براشون مهم نیس چقد اذیت شده باشن و فقط موفقیت منو میخوان:(  )

این وضعیت من در صورتیه که اونا هر دوشون قبلش بهم میگفتن میتونی بری هنر و تازه اونجا موفق تری 

حالا احساس میکنم هر کاری بکنم آیندم به باد میره

ازتون میخوام کمک کنید انتخاب کنم۰_۰

شما اگه جای من بودید چیکار میکردید:(

 

  • ۳۱۴
شیفته گونه

سلام عشق جان*-*

به نظرم همچینم دوراهی سختی نیسD: چون میای هنرستان و منم توی هنرستانم*-* شوخی کردم بابا

البته من چند درصد احتمال میدادم که عقایدتو مورد پرسش قرار بدی، همیشه می گفتی آره من عاشق پزشکی ام، من عاشق اینم، من باید برم تجربی، من علوم دوست دارم! و از این جور چیزا و فکر کنم بیشترشم به این خاطر بود که همه هی میگفتن نه مبینا! نه تو نمیتونی! بعد یهو اون آهنگه پخش می شد که میگفت: تو هم مثل من نمی تونی دووم بیاری نررروو تو هم مثل من تو غصه کم میاری نروو، نروووو....

جدا از شوخی حالا که علاقه تو مورد پرسش قرار دادی برات خیلی خوشحالم، اگه واقعا هنر رو دوست داری، به مامان بابات بگو. اصلا هم نگران کارایی که قبل از این انجام دادن نباش، چون اونا خوشبختیت رو میخوان تو هم نمی تونی که به خاطر اینکه تو ذهنت فکر کردی که مامانت اینا ناراحت میشن، تا آخر عمرت توی یه مسیر اشتباهی قدم بذاری! پس خوب بهش فکر کن با مامان بابات درمیون بذار، اونام کمکت می کنن:) 

حالا اگه خواستی بری هنرستان من بهت پیشنهاد میکننم که هنرستان موسیقی نری، اولا به این خاطر که گرونه دوما آینده شغلی خوبی نداره، برای دخترا هم که دیگه بدتر! تهش میری کنار مترو انقلاب گیتار میزنی پول درمیاریXD

درمورد نقاشی نمی دونم که چجوریه.

اما واسه نویسندگی! خوب ببین دخترمXD برای نویسندگی یه رشته هست توی دانشگاه به اسم ادبیات نمایشی که توش چهارتا رشته هست، قبلا هم بهت گفته بودم. کارگردانی، نویسندگی، بازیگری، طراحی صحنه. نویسندگیه هم نمایشنامه نویسیه هم رمان نویسی و این چیزا. من بهت پیشنهاد میکنم که اگه خواستی بیای این سمت، توی هنرستان نمایش بخونی که نزدیکترین رشته به اون ادبیات نمایشی س. خلاصه این که اگه یه وقت خواستی نویسندگی بخونی پاشو بیا هنرهای زیبا پیش هم باشیم(= ببین آرزوهای کودکی درحال به وقوع پیوستنه*-* یعنی من بفهمم تو رفتی یه هنرستان دیگه نیومدی هنرهای زیبا،‌ یعنی میکشمت، به معنای واقعی میکشمت!

^~^

#_#

@-@

راستش خیلیی دوست دارم بیام هنرستان &_&
ولی من پزشکیو خیلی دوست دارم وحس میکنم اگه صرفا به خاطر هنر ولش کنم بعدا پشیمون میشم
الان که کامنتا رو خوندم احساس کردم میتونم دوتاشو پیش ببرم...
چون نشدنی نیس...
ولی سخت هس:)
+آره توضیحاتشو قبلا برام گفتی:))
منو میخوای بکشی:(؟
Roham Gh

گفتنش سخته ولی آیندتو فدای رضایت پدرمادرت نکن، اگه این راه رو انتخاب کردی دیگه حق اشتباه نداری باید تا تهش بری و به پدرمادرت ثابت کنی که واسه این کار ساخته شدی

البته پزشک نویسنده هم داریما :)

من آدمی نیستم که برای رضایت کسی آیندمو به فنا بدم
پس هیچ وقت اینکارو نمیکنم...:)
فقط موندم باید چیکار کنم...
آره داریم حتما ولی معلوم نیس منم بتونم یکیشون باشم^_^
ولی باید تلاشمو تا حدی که میتونم بکنم:)
مرسی که جواب دادی&_&
کامیار ...

یک اینکه نمیدونم چند سالتونه و تو چه برهه‌ای از زندگی هستید

ولی اینو میدونم که پزشک شدن سخته که همه این سختی ها به کنکور برمیگرده

اما اگه از اولین روز دبیرستان تلاش کنید نه تنها رسیدن به این هدف براتون ممکن میشه بلکه آسون و جذاب هم هست :)

البته پزشک شدن طوریه که زمانتون برای هنر هم زیاده هرچند توی دانشگاه هم باید از اولین روز با برنامه خوند تا به این چیزایی که میگم رسید :)

 

اگه برنامه داشته باشید توی همه خواسته هاتون موفق میشید...

 

ولی حرف اصلی من اینه که دنبال علایقتون برید :)

موفق باشید

من الان ۱۵ سالمه و نهمیم
آره خیلی خیلی سخته ولی شیرینه و من عاشقشم و از الانم شروع کردم
درسته...برنامه خیلی مهمه
من مشکل اصلیم اینه که درمورد علاقه اصلیم مرددم...
ممنونم ازتون،حرفاتون خیلی درسته و انگیزه میده:)
فتل فتلیان

نیگا تهش باید بری دنبال اون که علاقته وگرنه به هرجام برسیااا هیچ دلت خوش نیست 

اول اول بشین سنگاتو محکم محکم با خودت وا بکن ببین چی می خوای نه که دو روز دیگه دو ماه دیگه یا دوسال دیگه نظرت عوض بشه !

همه جوانبو هم بسنجاااا حتی شغل و درامدت چون اینکه چمیدونم من حالم با فلان فقط خوبه و ... همه شعاره 

اینم توجه بنمایی که تو توی هنر هم نمی تونی سه تاشو دنبال کنی و باید باز یکیو اولوت انتخاب کنی و اون دوتا به حاشیه برن

بعد ببین ایا بدست اوردن اون خواسته هات از هنر با کلاسای بیرون ارضا میشه یا نه ! 

منم عاشق موسقی نقاشی و نوشتنم ولی هدف من اینه که اینارو فقط واس دلم انجام بدم و با کلاس به اون سطح خودم میرسم 

در کل واقعیت نه من و نه کسی دیگه نمی تونه کمکی بت بکنه فقط خودتی و خودت که باید تصمیم نهایی رو بگیری 

بعدشم ببین هیچ رو در وایسی نیست که ، اونا خانوادتم و اینکه به سلیقه تو احترام میزارن فوق العادست  پس باهاشون حرف بزن ،فوقش اون پکیج مکیجارم میشه یجوری ردشون کرد رفت 

ببین من خودم کسی هستم که کشته مرده پزشکی و این داستانا بودم ولی وقت دانشگاه که شد هدفم شد کامپیوتر !!!

دیدم با پزشکی از همون  اول حالم خوب نیست چون دیر به زندگی میرسم و به خیلی از ایده هام نمیرسم پ خواستم اول بارمو ببندم بعد با عشق برم دنبال اون یکی هدفم

یه نکته دیگه اینم حواست باشه که توی سال کنکور میشه چندتا کنکورو شرکت کرد و پس می تونی هنرو در کنارش شرکت کنی(همیشه همین بوده اگه اون موقع عوضش نکن) و برا یه کنکور مثه هنر تو عمومی هات مشترکه و می تونی همزمان بخونی و با درصدای عالی توشون رتبه عالیی بدست بیاری و فقط لازمه یه درس تخصصیت رو هم بخونی 

تخصصی هاشونم اینقده سخت نیستم ، من شرکت کردم و همینجوری یه سری سوالاشو حل کردم  ، یه تخصصیشم ریاصیه که قطعا می تونی تعداد زیادیو ازش حل کنی 

اوووم فعلا همینا به ذهنم رسید هر سوالی داشتی بپرس

امیدوارم بهترین تصمیمتو بگیری 

درسته باید برم دنبال علاقم
اینم درسته که شاید بتونم در کنار اون علاقمو با کلاس رفتن دنبال کنم
ولی مشکلم اینه که نمیدونم میتونم یانه...
راستش انگار هیچیو نمیدونم:|
یه وقتایی حس میکنم آدم درس خوندن نیستم(وقتایی که خسته میشم )
البته کلا درسام خوبه و درسخونم(از خودمم تعریف نمیکنم😐)
ولی خدا کنه بتونم دوتاشو دنبال کنم چون اینجوری بهتره فک کنم:)
امیدوارم تصمیمی نگیرم که پشیمون شم...
خیلی ممنونم از کمکت پسر مهربون:)
موفق باشی♡
هیچکس ...

مطلبتو کامل خوندم اما زره ای وقت برای کامنت های قبلی نزاشتم 😂  اخه شاید حرف هایی که میزنم توی اونا هم باشه 😂 

ای ام تجربی رفتم بدون زره ای فکر و راستشو بخوای اصلا از امپول و اون گوشی های پزشکی و خون و بزن پاره کن خون بزریزه بیرون علاقه ای ندارم خواستم روان  پزشک شدنه اما همونطوری که همه گفتن سخته نمیشه خلی دیوونه ای بیخیال شو تغیر رشته بده زود باش و فعلان و بهمان منم دیوونه شدم خوشبختانه همه خونواده قبول کردن به جز برادر کوچیکم که میگه میخوی بری پیش دیوونه ها بشیین !؟ اونم چون نمیدونه روان پزشکی فقط مخصوص دیوونه ها نیست این و میگه 😂  خلاصه روان پزشکی علاقه هست و از اونجایی که علاقه تو این دنیا اندازه نخودی ارزش نداره از اون ور از استعدادم تو کامپیوتر و  برنامه های کامپیوتری  و برنامه نویسی دارم استفاده میکنم که وقتی نشد سخت بود پارتی نیاز بود با پولی که از اون کار ها  به دست اوردم ادامه بدم یا اگه کلا نشد کاری رو داشته باشم که توش استعداد دارم خلاصه انتخاب قبل انتخاب من به پول فکر کردم :) تو هم علاقه هاتو به نظر من بزا بعد این که پشتت به یه جای گرم بود

 

ای ام نیز به موسیقی به شدت جنون اوری علاقه دارم .

😂😂😂
کار خوبی کردی
روانپزشکیم خیلی خوبو قشنگه:)
درسته که همیشه به نظرم کمی خل میومدی...(شوخی😁)
ولی حس میکنم حرفات درسته.اگه پشتم به جایی گرم باشه با خیال راحت تر میرم دنبال علاقم
+دیدت نسبت به پزشکی منو کشت:|
آخ منکه میمیرم برا موسیقی😍...

هیچکس ...

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 

ای ام حال ادما رو خوب کردن خیلی دوست دارم 😂  البته حال روحیشونو بیشتر 😂 

😂 😂 😂  ای ام یه روانی رد داده که حرفاش همیشه ادمارو خوب و خوشحال میکنه و باعث میشه اونا از گرفتاری ها رها بشن اما خودش نمیتونه برای خودش کاری کنه 😂 😂

حس نکن مطمعن باش تو این دنیا حرف اول و پول میزنه با پول میشه هر چیزی خرید حتی خود طُ حتی خود من 😂 😂 😂 

😂 😂  بزن پاره کن خون بریزه 😂  یادش بخیر یه روزی سر از هرمن عاشقی شد 😂 (اسم دقیقش یادم نیست)​به دوستم گفتم اگه مغز یه بنده خدایی رو وا کردی اگه مرد بود که هیچ کارتو بکن اما اگه دختر بود از اون نوع خوشگلاش 😂 اون هرمونشو یه دستی بکش شاید با این گیافه گوهت عاشقت شد 😂 

 

اهنگ گوش دادن با اهنگ ساختن و خوندن فرق ها دارد رفیق :)​

تو بیشتر روحیه خراب کنی😂
ولی فک نمیکردم یه روانی مثه تو بخواد روانپزشک شه😏
ولی اول حال خودتو خوب کن؛)
(میدونم سخته هاا!)
+تو ام میتونی به زور قرص اعصابو اینا...یه دختر(از او خوشگلاشو به قول خودت😂)با این قیافه و اخلاق گوهت مخصوصا عاشق خودت کنیD:
ولی جدا از شوخی من آینده روشنی در تو میبینم×_×
شایدم چشام کمی ضعیف باشه...

من کلا عاشق موسیقیم 
چه ساختن
چه خوندن
چه گوش دادن
😃😃😃
فتل فتلیان

شب قبل خواب بش فکر کن ، من این زمان تصمیمای بهتری میگیرم 

ببین بنظرم با مامان و بابام یه مشورت بزن 

در واقع کسایی که خوب میشناسنت 

بعدشم کار نشد وجود نداره مهم اینه که بخوای و میشه 

امیدوارم بهترین تصمیمو بگیری 

خواهش میشه ☺🥰

مرسی

مشورت کردم:)
بازم مرسی😊
هیچکس ...

😂😂😂😂 خب بستگی داره طرف حسابم کی باشه 😂

خودمم قبل این که حال کسی رو خوب کنم فکرشو نمیکردم 😂

😂😂 اگ میشد که من العان اینجا نبودم

😂😂 نه باو من قرص مرص لازم نعارم 😂 همینجوریشم دخی ها صف کشیدن 😂

😂 ای ام به اینده خودم به شدت شک نعارم 😂

چشم پزشک معرفی کنم !؟ البته یه بیست سال بعد ها یکی از دوستای خوبم میخواد چش پزشک شه 😂 کارشم خوبه خود من به اون مراجعه میکنم بعد ها 😂

ای ام فعلا کم بیش دارم فتوشاپ یاد میگیرم بعدش اگ کرونا بزاره ادامه کلاس برنامه نویسیمو میرم بعدش این برنامه هه هستش اهنگ ها رو با اون میسازن 😂 اونو میخوام یاد بگیرم 😂 بعدش زورمو میزنم تا بلکه این اینگلیسی رو یاد بگیرم 😂گرچه همینجوریشم مطمعنم من تا اخر عمر عربی یاد نمیگیرم 😂

خب این چرت و پرت های من کمکی کرد به تصمیم یو !؟

وقتی حال منو خوب کردی حال بقیه ام خوب میکنی:)
چه اعتماد به نفسیم داره تو با قرصم معلوم نیس موفق شی 😹
چشم پزشکم اگه دوست تو باشه مطمئنا به درد لای جرز دیوار میخوره😼
چقد پرکاری تو من کلا چارتا کلاس میرم دارم میمیرم=(   (میرفتم،قبل کرونا😿)
بله بله خیلیم کمک کرد:)
شاید اگه تو راهکارتو نمیگفتی الان تو چاه بودم
ته ته چاه...
ولی الان دارم تصمیم میگیرم اولویتم پزشکی باشه و بعدکه تا جایی جلو رفتم هنرو شرو کنم
خیلی ازت ممنونم💜
هیچکس ...

😂😂 یه فیلم هندیی بود طرف هر کاری میکرد تا هیجان به دست بیاره حال خودشو خوب کنه اما هرگز موفق نمیشد تا این که به یه بچه (دقیق مرضشو نمیدونم 😂 )​ سرطانی کمک کرد تا درمان بشه بعد اون هیجان زندگیشو پیدا کرد بعد از اون بانک میزد دردی میکرد 😂😂😂 میزد لت پار میکرد جر میداد خون به پا میکرد تا به بچه های سرطانی پول برسونه 😂 نمیدونم چرا یه هویی یاد اون افتادم 😂

:/ قرص جیه خواعر من «:/ 😂 تو بازار داشتیم راه میریفتیم با دوستم یه دسته دخی هم اون ور خیابون به من خیره بودن 😂 دوستم یکی زد به من و گفت 😂  ببین اونا چهار نفرن (شایدم 5 تا بودن :/ )  جون سه تا از اونا یکیشونو بده به من 😂

نه این پزشکه مطمعنه این و بی شوخی میگم

:/ هزار برکت :/ من فقط نمیدونم چرا دل به کار نمیبندم 😂کلی فیلم اموزشی فتوشاپ یه ساله داره کنج هارد خاک میخوره 😂

:)

:/ پزشکی ربته کمتر از 120 میخواد فکر کنم ها !!!!!!  مطمعنی الویت اولت هستش !؟

فیلم هندی میبینی آخه؟😑
خواب میدیدی برادر من آخه کدوم دختر؟😂
آره معلومه میتونم اولویت اولمم هستش😏😌(پررو تر از من دیدی بگو=|)
ولی نه جدی من تصمیممو گرفتم.

بنده خدا

اولا همشو خوندیم ...

 

دوما ، این درد یه عالمه آدم دیگه هم هست ، پس ناراحت نباشید یا حداقل خودتون در تنهایی و ناراحتی نبینید!

 

سوما ، مسیر زندگی دست شماست ... شاید این علاقه بعدا بپره یا اصلا نپره ! ... پس ببینید چقدر ریشه ایه و شما از جون زندگی چی میخواید و چه مسیری شما رو به اون راه میبره ...

اگه ماجرا ریشه ای باشه نیاز به انقلاب دارید ... اگر صرف علاقه ست که باهاش حالتون خوب میشه ببینید اصلا در چه حلااتی حالتون خوبه ... تخفیف هم داره؟ راه دیگه ای هم داره؟

 

ضمنا بعضیا هستن دبیرستان رو میگذرونن بعد ریل شون رو عوض میکنن اگه شرایط شدید باشه که البته در مورد شما خداروشکر با همراهی پدر و مادر مطرح نیست و زیاد اجباری نیست..

 

 

ولی آخر همه کلامم یه شاه بیته:

بر روی بوم زندگی هر چیز می‌خواهی بکش

زیبا و زشتش پای توست تقدیر را بــاور نکن

تصویر اگر زیبا نبود، نقّاش خوبی نیستی

از نو دوباره رسم کن، تصویر را بــاور نکن

 

 

البته نسبیه ... تقدیر قطعا وجود داره ولی حرکات ما هم روش تاثیر میذاره ... قطعا!

 

امیدوارم بهترین تاثیر رو روی زندگی بزارید و ببیندید 

 

التماس دعا ...یاعلی

لطف کردید...
بله من خودم خیلیارو دورو بر خودم میشناسم اما اونا به اندازه من سخت نمیگیرن=|
ولی من بعد خوندن کامنت شما و بقیه دوستام متوجه شدم بهترین راه جلو بردن هر دوشونه...
یا اینکه به قول شما اگر راه اول باب میلم نبود ریل عوض کنم:)
چه بیت زیبایی^_^
خیلی ممنونم از توجه و راهنمایی خوبتون...😊
شیفته گونه

ببیین مبینا اگه توی دوراهی گیر کردی، باید فاکتورای دیگه ای رو هم بیاری وسط. مثل امکانات، مخارج، استعدادت، موقعیت و ظرفیتت( یعنی اگه باید مثل خر درس بخونی، مثل خر درس بخونی ) 

ولی من که میدونم تو میری پزشکی، هر چقدرم هنر رو دوست داشته باشی، پزشکیو بیشتر دوست داری(=

قربونت برم من پریسای مهربون:)
فک کنم شناختت نسبت بهم کامله:]
شیفته گونه

فک نکن

پودرتو عوض کن

XD

😂😂😂😂
حصـــــــcafeh.ـــــین ..

سـلااام. آمدم:)

والا حقیقتا اگ واقعا بخای یه شغل پر زحمت(البته اولاش) و پر درآمدی داشته باشی (ینی اگ آرزو های بزرگی داشتی باشی) باید بری پزشکی...ببین اگ بری پزشکی ،زمانی که پزشکیو تموم کردی حدقل درآمدی داری که دنبال بقیه علاقه هاتم بری :مصلا مصلا یارو پزشکه پول داره ی مربی موسیقی میگیره ک توی خونش بهش آموزش بده...بگذریم

حالا هنر ،والا هنرم خوبه اما نه واسه آرزو های بزرگ ینی خیلی تهش باشه میتونی یه پراید بگیری(شوخ)  :)

ایران از ورزشش فقد فوتیالش پولداره و از هنرش فقد بازیگری

ی لحظه منظورمو بد نگیری که فکر کنی همیچی پوله نه:/ حقیقتا اشتب فکر کردی همچی پوله :) (تناقض)

*اگ هر کس بهت بگه برو دنبال علاقت برو اصلا صبر نکن فقد اولش ببین علاقت چیه مصلا من علاقم تک چرخه خعلیم علاقه دارم خب ؟عایا من ب شخصن بخوام از صبح تا شب تک چرخ بزنم میتونم؟ صد درصد نمیتونم! چون بنزینم تموم میشه:)! این جمله اخریم نکته داشت نفهمیدی دوباره بخون.:)

سلام خوش آمدی:)
درسته. کامنتای بقیه ام به چیزی مثل همینو میگفت و فک میکنم از همه عاقلانه تره که اول برم تجربی بعد برم رشته تک چرخ بخونم=)
منظورتو متوجه شدم .درسته همه چی پول نیس ولی یه چیزاییم پوله!

+ کاملا نکته شو متوجه شدم...الان مینویسم کف دستم یادم نره=}
مرسی که توجه نمودی:)
حصـــــــcafeh.ـــــین ..

احسنت:)

بعدا یادم بنداز ی شوکولات برات بخرم بخاطر اینکه نکتها رو خوب میگیری:)

(این شوکولات رو " وو " تلفظ کن)

نه دیگه من خودم ب شخصن تک چرخ رو یادتون میدم لازم نیس عمرتو رو تلف کنی

 

:}

مرسی مرسی^_^
من خیلی شوکولات دوست دارم
ولی فقط کاکائویی باشه
من از قهوه و توت فرنگیو این جور چیزا خوشم نمیاد
باشه کی آموزشو شروع میکنید؟
:))

حصـــــــcafeh.ـــــین ..

عه خعلیم عالی

از اون شوکولاتای بزرگ تلخ میگیرم که وقتی خوردی  فراموش نکنی:)

کنکور رو رد کردم :} در خدمتتون هستم!

مرسی فقط خیلی تلخ نباشه:)
ینی چی رد کردی؟
حصـــــــcafeh.ـــــین ..

ینی شر کنکور از سرم کم شه:)

البته اگ خدا بخواد ی جا قبول شم:))

امیدوارم کم شه...
قبول میشی
من بهت ایمان دارم:)
حصـــــــcafeh.ـــــین ..

.

.

.

.

.

😇

.

.

.

.

خب پس من برم درسامو عین .... چیز ینی عین ی بچه ی درس خون بخونم 😵 که حرف شما دوتا نشه:}

آفرین پسر خوب :)
اگه قبول شی منم بهت شوکولات میدم

Saya :)

تو الان تو دوره ای هستی که هررررچیزی مربوط به هدفت روت تاثیر میذاره

بنظرم بهتره با خودت راه بیای ببینی چندچندی چی میخوای از خودت مواظب باش استعدادت هدر نره :)

به اینکه کدومش موفقیتتو در آینده تضمین می کنه فکر نکن ببین کدومش باعث اون حس رضایته از خودت میشه جوری که هرروز بی تاب تر شی برای یادگیریش

موفق باشی💜

آره خودمم میدونم که همینو میخوام از زندگی
اینکه از خودمو کاری که کردم راضی باشم و احساس پشیمونی نکنم...
مرسی که وقت گذاشتی عزیزم💙😘
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan