*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

سال13400مبارککککککک🥳

  • ۱۴:۰۳

ااااااا رفتیم تو قرن جدیدااااااا

سال و دهه و قرن جدیدتون مبارککککک🥳🥳🥳

سال 13400مبارکککک😂🤩

هنوز ب 1400عادت ندارم:/

از اول زندگیم 1300بوده-_-

بپذیرین دیگه

آرزوام ک قبلا براتون کردم

دیگه چ میخواین

خوشال باشین⁦😻

+فقط ی سوال ب کسایی ک تو این دهه ب دنیا میان میگن دهه صفری؟؟؟یا دهه صدی؟؟؟خیلی برام سواله:/بعد ب کسی ک سال1411باشه میگن دهه دهی؟:////

خیلی سخته ک-_-

  • ۳۰۶
_Moon Girl🌙

🥳😻🌺

همچنینننننن

 

نمیدونم منم:/

😍😍😍

𝑛𝑎𝑟𝑖 /: 😐🌈(سکیندرلا:|)

عیدت مبارک^^

عید توام مبارک عزیز دلم😍
سال خیلی خوبی داشته باشی⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️
وبت چرا بستس؟؟؟؟⁩
00:00 :.

عیدت مبارک ایشاالله امسال شوهر کنی 

کتک میخوای؟😑
کوچولو خانوم

♥️♥️♥️♥️♥️♥️

سال نوت مبارکککککککک🥳🥳🥳

⁦♥️⁩🌺
توام همینطور^-^
هیچکس ...

😂 اگه برا تسخته بگو سال 13400

 

شایدم بهشون بگن دهه اولی یا قرون جدیدی به حر حال که ما قرون قبلی شدیم رفت

 

البته قرن جدید یه سال بعد شروع میشه

باشه مرسی ک اجازه دادی😂
دهه اولی؟:/

عه
سال نومو تبریک نگفتی:/ناراحت شدم
00:00 :.

نه ولی پشتم می خواره خخخخخخخخ

 

یه چهاربار کلاس رفتی فک کردی بروسلی شدی ؟!!!!

 میخاری پسسس:/
کتک میخوای راحتتتتت بگووووووااااااا من الان خیلی خوشم میاد بزنم یکیو

ن بابا بروسلی چیه😂😂😂😂
من ده برابر بهترم😏😎
تو ک همون چاربارم نرفتی-_-
هیچکس ...

😂 اگه به تو تبریک بگم بقیه ناراحت میشن که چرا به من نگفتی واس همتون ی پست گذاشتم برین بخونین التبه اگه بتونین 😂

بابا من فرق میکنم بگو تو حالا:/
میمیریییییی؟؟؟
هیچکس ...

😂 اِ راس میگه تو نمیخوای شوهر کنی؟؟؟ ببین سال جدید هم شروع شدا بو ترشی هم یوااش یواش داره این وبلاگو میگیره زود تر شوهر کن یه دو سه تا بچه بیار به بیان 😂

ببینننننننننن منو عصبی نکناااااااااا
اون کتک میخواسسسس توام میخوایی؟؟؟؟؟
دوتا شدن حالا:/
مهم نیس اگه هوس کتک مبینا کردین بگین من دوتاتونو حریفمم:/
هیچکس ...

😂 عیدت مبارک امید وارم تا دلت میخواد بخندی و بگردی و تا میتونی بخندونی

 

😂ما هوس کتک نکردیم هوووووس دایی شدن کردیم میفهمی ؟؟؟

خوبه:)عید توام مبارک گوساله

شماها غلط کردین :/
ویار میکنن برا من-_-
اگه بیست سال دیگه برادر زن شدین تازه کلی بهتون حال دادم:/
هیچکس ...

😂 تچکر کره خر

 

بیست سال بعد ؟؟؟ تو الان سی سالته بیست سال بعد میشه پنجاه ! اون دیگه اجاقت کور شده بخوای و بخوایم هم بچ دار نمیشی برو بابا

کره خر؟؟؟الان ب مامان میگم

تو هنوز تو اون سی ساله موندییی؟؟😂😂😂
بابا ول کن دیگه
ن خیلیم سن خوبیه زیر چل سال بچه دار میشم
00:00 :.

من نرفته همه و حرفم

چرت نگو بابا هر کیو حریف شی منو نمیشی خودتم میدونی😏
دفه آخرتم باشه از چیزایی ک من بدم میاد استفاده کنیاااااااااااا😠
ب اونم یاد دادی ول نمیکنه دیگه تا آخر عمرم-_-
هیچکس ...

😂 برو بابا بچه ننه برو از هرکی میترسی بگو بزرگش بیاد

 

 

 😂زیر چهل سال ؟‌ میخوای جماعت تو رو با مادر بزرگش اشتباه بگیرن ؟‌ یا میخوای به بچه بگی ننه برو اون دندون مصنوعی های من و بیار

😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خدا لعنتت کنه😂😂😂
ولی جدی تفاوت سنیمون زیاد میشه مجبورم زیر سیو پنج تمومش کنم بره:/

00:00 :.

فقط ادعابی خخخخخخ

می گم که لجتو در بیارم دیگه

اون به من ربط نداره مسئولیتشو قبول نمی کنم

😏
خوب چرا لج منو در میاری مگه مرض داری:/
تقصیر توعه بعد میگی مسئولیت قبول نمیکنی؟؟😑
هیچکس ...

😂 زیر 35 ؟ خب فهمیدم تو میخوای به بچت بگی مادر برو به خواهر بزرگت که ۱۳ سالشه بگو بیاد ظرفارو بشوره

ینی چی:/

. Nαʂƚαɾαɳ .

عیدت مبارککک😍😍

عید توام مبارک عزیزمم😍⁦♥️⁩⁦
سال خوشگلی داشته باشیی^-^
00:00 :.

مرض و که دارم 

نه تقصیر اونکه از روی برقیه اسکی میره به منچه اصلا شوهر کن تا چشش کور بشه

باشه چرا عصبی میشی:/
عصبی نشو آرامشتو حفظ کن پسرم
اسکی نرفت ک ی بحثو باز کردی ادامه داد
حالا چ چیز مهمیم هس😂😂😂😂
هیچکس ...

یعنی در حالی که ۳۵ سال داری به یکی از بچه ها میگی برو بچه بزرگرو که ۱۳ سالشه صدا کن بیاد ظرفارو بشوره یعنی ۱۳ سال قبل تر ازدواج کردیو  بچه  دار شدی یعنی حدود ۲۲ سالگی 😂

نهههههههههههههه
ازین دعاها برام نکنیی🥺
منم دعا میکنم براتا:/
هیچکس ...

جوووووووووووووووووووون دعا کن بییییییییییییینم من دعا دوست دارم 😂 دعا کن در حالی که سوار بر بندزم دارم از شرکت بر میگردم برا زنم یه دسته شاخه گل بگیرم و برم به سمت خونه و تقدیمش کنم 😂

😂😂😂😂
چ از خدا خواسته ام هس😂😂😂😂😂
زن میخوای؟😂میگفتی زودتر خودم برات جور میکردم داداش
یکی ک زنداداش بازی درنیاره-_-😒
هیچکس ...

😂 نه ممون تو فقط دعا کن چیزی برام پیدا نکن 😂 پیدا کردنی ها رو خودم نشون کردم 😂فقط اون چیزایی که تو دعا گفتم کم هستن اونا جور بشن میرم تو کارش

😂😂😂😂
ن باباااا
بگو بنز و خونه و شرکت میخوای دیگه براچی زنو قاطیش میکنی😂😂😂
𝗦𝗲𝗽𝗲𝗵𝗿 𝗔𝗿𝗺𝘆ツ

سال نو و بدبختی های جدید مبارک 😂💔

😂😂😂😂
نه نه بدبختی چیههه😂😂
سال نو و خوشحالیای جدیدت مبارک^-^🤩
راستی از پابجی طلاق گرفتم😂الان تازه دارم با کال قرار میزارم😂
خواستی بگو بازی کنیم
هیچکس ...

😂 دیگه ملک سلیمانم داشته باشی بدون زن که به درد نمیخوره 😂 اصن زن نباشه من به یه خونه 20 متری هم راضیم یه سیستم دارم اون جا شه همچی حله خواب و رو صندل هم میتونم حموم دشویی عرض مهم نی فقط ارتفاعش خوب باشه سرم به در و دیوارش نخور اممم بعد زن بچه هم باید باشه 😂 در حالی ک  بچمو بغل کردم و دست زنمو گرفتم سوار هواپیمام بشم و ببرمشون ایسلند برای برف بازی 😂

😂😂😂😂😂
تو از منم بیشتر رویا میبافییی
قبل اون برف بازی تو ایسلنده داشت باورم میشد خیلی قانعی😂😂😂
𝗦𝗲𝗽𝗲𝗵𝗿 𝗔𝗿𝗺𝘆ツ

چقد سریع طلاق گرفتی بانو 💔😂

نصب کردی؟ آیدی بدم؟

فقط داخل کالاف صدا باز نمیکنم :'/ ولی داخل چت هستم

اگر بازیت خوب شد و ادامه دادی میارت داخل کلن خواهران بسیجی 😂یه بخش داخل کالاف هست به نام کلن.. 

😂😂😂
آره من دختر تنوع طلبیم کلن😅
آره فقط تازه نصب کردما مسخرم نکن:/
منم باز نمیکنم هیچوقت:/ینی تا حالا اصن امتحانشم نکردم
خواهران بسیجیییی😂😂😂😂اسمشو عوض کنی حله😄
هیچکس ...

😂 من و بیخی مومن بگو بینم میخوای رنگ چشای شوهرت چه رنگی باشی ؟‌ بچت پسر باشه یا دختر ؟ اسمشو تو انتخاب میکنی با شوهرت ؟‌

رنگ چشاش طوسی:)
بچم دختر باشه
معلومه من:/

هیچکس ...

خب حالا بگو بینم تو که حتی اسم بچرو هم انتخاب کردی چرا اصل کاری یعنی شوهر و نمیکنی ؟؟؟؟ (صد البته تو که شوهرتو نمیکنی 😂)

میخوام از پرورشگاه بگیرم :)
شوهر کردن ب من نمیاد😂😂😂
منحرف بدبخت😂😂😂😂
𝗦𝗲𝗽𝗲𝗵𝗿 𝗔𝗿𝗺𝘆ツ

نه باو مسخره نمیکنم

آیدیم = Mr.sepehrシ︎

این اکانت دومم هست نباید 3 ماه برم تو اون اکانت اصلیم تا جایزه دریافت کنم :'/

کلن برای من نیست برای یکی دیگست فقط من ساپورت میکنم

کی هستی پلی بدیم؟ 

جدی نکنیا چون فقط میمیرم من😂😂😂
اوکی الان بریم؟
هیچکس ...

😂 برو بابا من میخوام شوعر کنی بچه دار بشی این بوی ترشی از اینجا بره بعد تو میگی پرورگاه ؟؟؟ فکرشو هم نکن من اول فکرشو کردم

 

😂 برای شوهر کردن یه چیزی میخواد که تو نداری اومدن یا نیومدن نداره ک 😂

کدوم بو؟؟؟؟دقت کردی کس دیگه ای نمیگه بو میادد؟؟؟؟شاید بوی خودتههه😂

ببین😂خیلی کثافتی😂😂
همش دارم میخندم از دستت همه برمیگردن بهم نگا میکنن مشکوک‌ شدن دیوونه باشم😂
𝗦𝗲𝗽𝗲𝗵𝗿 𝗔𝗿𝗺𝘆ツ

از اطراف ساپورتت میکنم.. 

اوکی 2 دقیقه دیگه تو کالاف باش آیدی خودت و بده 

کدومه؟
اون شمارهه یا اسمم؟؟
𝗦𝗲𝗽𝗲𝗵𝗿 𝗔𝗿𝗺𝘆ツ

هم شماره هم اسمت هرکدوم و سرچ کنم برام میاد 

6937337773158760449
𝗦𝗲𝗽𝗲𝗵𝗿 𝗔𝗿𝗺𝘆ツ

الان میام درخواست بدم 

خواهرم نتو خاموش کرد قط شدم:/
ی بار دیگه بریم
هیچکس ...

😂 نه اینجا بوی ترشی میاد بو ترشی هم از اونایی که دارن میترشن میاد و دخترا وقتی شوهر نمیکنن شورع به ترشیدن میکنن و اینجا من یه دختر میبینم که اونم تویی که نمیخوای صد سال سیاه شوهر کنی 😂 

 

😂 خب درست فکر  میکنن دیوونه نیستی ؟؟؟ هستی دیگه فکر میکنی میتونی شوهرتو بکنی 😂

تو استثنایی 
چون کسی قبولت نمیکنه بو گرفتی😂

😂😂😂😂
من ک نگفتم میکنم😂😕
𝗦𝗲𝗽𝗲𝗵𝗿 𝗔𝗿𝗺𝘆ツ

آقا نتم تموم شد ببخشید 😂

شب هستی؟ 

من باز الان نتم برگشت😂
الان هستم شب نمیدونم کجام:/
بعد راستی کال مود دیگه ای جز اینکه همش میزدی نداره؟؟پابجی داش
خسته شدم ازش:/

حصـــــــcafeh.ـــــین ..

عید رو بر شما و خانوادتون تبریک میگم

همچنین:)
ولی چقد خشک یدفه:(نارحت شدین یوقت از چیزی؟؟؟
°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

عیـــــــــــــــــدت مبــــــــــــااااااااااااارک ^_^

یه سال خیلی خفن داشته باشی :))

عید توام مبارککک:))))
همچنین عزیز دلم😍⁦♥️⁩
هیچکس ...

😂 ببین من ب غیر اینجا صد جا دیگه هم هستم و بین اون صد جا فقط اینجا هستش که بو ترشی میده ! اگه از من بود اون صد تا میگفتن ! تازه یکی که کنار اینجاست و از اینجا میرم اونجا شکایت میکنه و میگه چرا کیبوردت بو ترشی میده :/

 

 

😂 یعنی تو نبودی که میخواستی شوهر بکنی ؟

منم هزارتا جای دیگه هستم و بین همه فقط ی اسگول هس ک میگه بو ترشی میدم ک اونم تویی😂

من نه شوهر میکنم ن میزارم شوهر..😑
هیچکس ...

😂 دیگه اونا خودشون هم بو ترشی میدن نمیفهمن چی به چیه اما اینجا فقط تویی و قشنگ مشخصه 😂

 

 

😂 تو نمیزاری که شوهر ... شوهر خودش دست به کار میشه  و ... بعدشم تو دست نمیکشی و میگی شوهر زودی بیا من و .... 😂

نه اینا اکثرا شوهر کردن😂

نه کی گفته من میزارم...://///
𝗦𝗲𝗽𝗲𝗵𝗿 𝗔𝗿𝗺𝘆ツ

مود زامبی داشت برداشتن الان مدد تانک هم هست مولتی پلیر هم هست ! مولتی مپ هاش خیلی بیشتره رنک آپ هم هست 

عه چرا برداشتن خب:(
اینارو از کجا بیارم:/
پرتو ^...^

عیدتون مباااارککککک ❤️❤️❤️😍😍

منم دقیقا میگم 13400😂

عید توام مبارک⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩😍
یه همدرد😂😂😂
هیچکس ...

😂اصن ببین شوهر کردی بو ترشی از اینجا رفت و شوهرتم تو رو ... اون وقت به حرف من میرسی و بقیه هم تایید میکنن

من نه شوهر میکنم نه...
به حرفتم نمیخوام برسم چرته کلا:/
آقا اصن بزار بو بگیرمممممممممم-_-
بو بگیرم بهتره😑
هیچکس ...

😂 پس قبول داری بو گرفتی

 

انگار نه انگار یکی چند ماه پیش به من میگفت من دارم از بی شوهری میمیرم هدفم اینه تو تابستون سرم که خلوت شد برم رل پیدا کنم 😂

نه خیر ندارم:/


چرت نگو دیگه من کی اینجوری گفتم://////
من گفتم اصن علاقه  و وقت اینکارو ندارم
ولی حالا تابستون ک سرم خلوت شد بهش فک میکنم-_-😂
حرف منو برا خودت قیچی نکن:/
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan