*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

و اما آرزوی امسال:)

  • ۲۰:۴۹

امسال قرار نیس معجزه شه ولی میخوام بهتر شم :)

آرزو ایندفمم براتون بعد سلامتی و شادی

اینه ک آدم شین:/

بعضیاتون ک خودشونم میدونن کیان هنوزآدم نشدن

عین خودم

هنوز مونده تا آدم شمو اشتباهاتمو پشیمونیامو کم کنم 

منظورم از ادم شدن بزرگ شدن و کامل تر شدنه

البته گاهی اشتباها برا آدم شدن لازمن ولی ب شرطی ک ازشون درس بگیری ن اینکه باز انجامشون بدیو بعد باز افسوس بخوری و بازم همینجوری...

ک من نمیگیرم

برا اون دسته از آدما ک اشتباهاشونو تکرار میکنن آرزوم اینه ک زندگیشون امسال پاک شه از پشیمونیا و حسرتایی ک خودشون برا خودشون ساختن

چون من بزرگ ترین ترسم تو زندگی پشیمونی و حسرته

امیدوارم امسالتون از هر سال بهتر باشه 

امیدوارم از خودتونو زندگیتون رضایت کاااااامل داشته باشینو احساس خوشبختی بی انتهایی داشته باشین

البته من دوس ندارم هی امسال امسال کنما ب نظرم هر زمانی برای بهتر شدن خوبه ولی سال جدید حس ی فصل و قسمت جدید از زندگیو ب آدم میده:)

در کل سال قشنگی داشته باشین لطفا⁦♥️⁩

 

  • ۲۴۱
00:00 :.

سلام 

سال نو پیشاپیش مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی

سلام:)
سال نو توام مبارک💙
موفق باش^-^
کوچولو خانوم

😍♥️

سال نوت پیشاپیش مبارک:)))))

همچنین عزیزم😍
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan