*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

ستاره 😑

  • ۰۰:۳۵

تا چند وقت پیش دوست داشتم یه بار بزنم تو سر یکی ببینم از اون ستاره ها دور سرش میاد؟😐

 

  • ۲۲۴
موریس

احتمالا بعضی وقتا که فکر میکنی یه ابر بالا سرت تشکیل نمیشه؟

 

اره بعضی وقتا ابرم بالا سرم تشکیل میشه🤔
احد داوری

😁 😁 😁

😁😊🙂
موریس

برای اینکه ابر تشکیل نشه برو تو بخش ستینگ مغز تشکیل ابرو گزینشو هایدن کن دیگه تشکیل نمیشه

اوو مرسی 💜
ولی من ابرمو دوست دارم 😊
نمونه سوالات آیین نامه 96

فقط بچه مهمونا :)

 

روی اینا تست کن :)))

آرههههههه چه فکر بکری😄
همزمان میتونم اعصابمم راحت کنم😁
هیچکس ...

:/ بعد میگین ما دخترا باهوش تر و عاقل تریم

ما خودمون نمیگیم.
این ثابت شدس😏
بعد هم باید بگم بیشتر دوست دارم رو سر مخالفای این قضیه امتحان کنم😈
پریسا سادات ..

خخخخخ

من زدم تو سرت اومد 

خیلی خوشگل بودن ستاره هات:*

مرسی عزیزم قابلتو نداره
ولی به ستاره های تو نمیرسه😊
پرتو ^...^

منم می خواستم...یه بارم زدم...اونقدر محکم هم زدم که چند لحظه گنگ نگاهم می کرد...احساس می کردم دور سرش از اون ستاره هاست:)))))

(البته تو مبارزه باشگاهی زدم...)

خوشبحالت😥
علیــ ـرضا

😹😹😹

من حاضرم قربانی این امتحان بشم 😹😹

جدا؟
بسیارخب😈😁😀

هیچکس ...

خخخ حتما اونی هم که ثابت کرده دختر بوده ن !؟​

 

من میگم اگه شرایط دخترا و پسر مساوی بودن صد در صد پسرا باهوش تر میبودن  العان دختر میشینه تو خونه حوصلش سر میره از سر بیحوصلگی میره درساشو میخونه اما پسر از دوچرخه سواری گرفته تااا فوتبال بازی میکنه بیرون میمونه بعدش اگه یه وقت خدایی نکرده حوصلش سر رفت میره میشینه پای درساش

(یه سوال این کد امنیتی این پایین به چه دردی میخوره !؟ )

نه گلم دانشمندا ک فقط دختر نیستن😌
تو مگه دختری که اظهار نظر‌میکنی؟!
من دخترم ولی برای برطرف کردن حوصلم درررس نخوندم تا حالا😒😮
(نمیدونم۰_۰)
علیــ ـرضا

بیا جلو 😌

باشه ولی اگه حرفی قبلش داری میتونی الان بگی😐
اقای یار

سلام اگه امکانش هست وبلاگ ما رو دنبال کنید ممنونم

اقای یار

سلام اگه امکانش هست وبلاگ ما رو دنبال کنید ممنونم

چشم:)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan