*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

😂⁦♥️⁩

  • ۱۲:۵۲

پست قبلی 

فقط و فقط برای ایسگا کردن شما دوست عزیز گذاشته شده بود😂⁦♥️⁩

خیلیم حال داد😂فقط بیستا از دنبال کننده ها قهر کردن🤣🤣🤣🤣

بابا چ فرقی میکنه من چن سالم باشه اصن:/برا چی فرار میکنین-_-😂

و به اون چن نفری ک باور کردن:/

خیلی خوبین-_-🤣

ولی حال داد😄

دیوونه و روانیم خودتونین:/

  • ۲۵۴
_Moon Girl🌙

:/

دیوونه

RE GA

😂😂😂😂

روانیم خودتی 

😄
شی‍ ‍فته

چه شده؟؟؟ پست قبلیت چی بود:/

هیچی بابا الکی گفته بودم که سی سالمه و اینا😂
شی‍ ‍فته

://///

عالیه...XDDDD

 

کی باور کرد؟؟؟XDDD

فک کنم ده نفر باور کردن که همون موقع آنفالو کردن رفتن:/😂
هیچکس ...

چی بود چی شد :/

 

 

😂 سی سال ؟؟؟ یه چی بگو حداقل آدم باورش بشه

 

😂😂😂😂😂
خب بعضیا ک منو هنو منو نمیشناسن😂یا مثلا سنمو نمیدونن درست:/
من هنوز گیر اون ده تا اسکولیم ک فرار کردن😆نمیدونمم کیا بودن چون نمی‌شناختم



شایدم واقعا سی سالم باشه ولی...😂😈
شی‍ ‍فته

الان بگم سرکلاسی، ضایعس؟؟؟😂😂😂

بابا امروز کارنامه میدن:/سر کلاس بخوره توسرم بابا دارم از استرس میمیرم چیزی مگه میفهمم-_-😣کلا یدونه کلاس داریم امروز به خاطر کارنامه
دعا کن برام پریسا حس میکنم ی‌چیزی قراره بشه:/


بعدم...تو خودت کجایی دخترم:)😂منکه الان استراحت دارم🙃
شی‍ ‍فته

اوووو کارنامه... استرس نداشته باش بابا، چیزی نمیشه:")) یعنی بیشتر دعا می‌کنم مامانت حالش اوکی باشه که گیر نده بهت:/ 

 

الان خیر سرم باید درحال رنگ کردن طرحم باشم😂 ولی خوابم میاد، ای بابااااا😂😂

با مامانم باید برم مدرسهههههههههههه⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩
با مدیر و معاونمون بشینیم حرف بزنیم😣
آره خدا کنه همینطوری رو فرم بمونه:/
بعدشم من حسم میگه ی گندی زدم⁦👈🏻⁩⁦👉🏻⁩🥺


خوبه خوبه بیا به هم افتخار کنیم🙃
شی‍ ‍فته

نخیرم گندی نزدی، اگرم زده باشی صلاح بوده😌😂😂

 

بله بله، من که همیشه بهت افتخار میکنم بیبی❤😁

میترسم ولی😣🥺
زدم زدم:(

می تو هانی😂⁦♥️⁩
شی‍ ‍فته

چه شد؟؟ زده بودی یا نه؟:"

بد بود آره
الانم درد عصبی گرفتم دستامو از درد نمیتونم تکون بدم:)
میخوام خودکشی کنم ینی هااا

شی‍ ‍فته

دیوونه ببند دهنتو://

باز کنم دهنمو عجیبه دیگه
قشنگ ریدم بیام حرفم بزنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan