*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

یکی بیاد منو ببره بیرون:/

  • ۱۵:۵۷

حوصلم سررفته:/

از اتاقم خسته شدم دیگه

:/من الان با موهای بلند البته

تورو خدا یکی بیاد اینجا من موهامو میندازم پایین بیاد بالا بعد منو نجات بده ببرتم بیرون

نه دیگه اصن نمیخواد کسی بیاد بالا خودم میام پایین چه کاریه:/

ولی آخه نمیشه ک نمیزارن بیام بیرون

همون نقشه قبلی... موهامو میندازم پایین

نه موهامو که کوتاه کردم راستی 

خب پس من میرم بالا پشت بوم یکی با هلی کوپتر بیاد منو ببره لطفا🙂

پریسا دنبال توعم میایم:)(البته قبلش عکسامو بهم بده اگه بالای پنجتا خوب داشت میبرمت و گرنه شرمنده😊😁)

خب هر کی داوطلب کمک کنه تا فردا خودشو برسونه حتما

بهتون جایزه ام میدم تازه😃هر وقت سوار هلیکوپترتون شدم میدم

ترجیحا خانوم باشه که راحت باشیم باهم

خب منتظرم...

دیوونه ام خودتونین:)

  • ۲۶۷
_Moon Girl🌙

منکه هلیکوپتر ندارم:(

ولی دنبال منم بیاین لطفا🥺

اوکی بریم😎
ناشناس

من⁦☝🏻⁩

اسباب بازی نمیخوام که:/
RE GA

عجب 

چی عجیبه
شی‍ ‍فته

واای عکسااا رو میفرستم براتXD 

پاشو غر نزن، خودم میبرمت بیرون، بذار امتحان فیزیکو بدم، اون کارو جغرافی‌رم تحویل بدم، میبرمت بیرون میتونیم بریم شهرک اصن*---* نظرت؟؟

منکه میدونم نشستی داری میخندی...میدونم 
آره بریم🤩کی بریم؟؟؟
شی‍ ‍فته

خوبه، یه ناشناس هلکوپتر دار پیدا کردی😂👏

فک کنم اسباب بازیه😄
RE GA

فقط دخترا

تبعیض جنسیتی

نگفتم فقط دختر که😂
گفتم ترجیحا
فرقی نمیکنه ک😂😂😂
شی‍ ‍فته

I will call you baby :)) 

یا خودت هروقت تایمت خالی شد، اصن همین فردام میتونیم بریمااا😃

بریمممممم🤩😍⁦💃🏼⁩
فردا تو کاری نداری؟
بریم کافی شاپ؟اصن بریم اسکیپ روممممم؟؟؟


شی‍ ‍فته

اسکیپ گرونه خواهر😂😂😂 اگه پول داشتم، حتما پایه میبودم..

همون شهرک به اون خوبی، میتونیم بریم قدمم بزنیم تو محوطه‌ش😍😍

نه اون فرق میکرد این اندازه اون قبلیس که باهم رفتیم ولی خب برج میلاده
ترسناکم هس.دفه قبلم ترسناک بود ینی همه ریدیم ب خودمون:/چون باید از چنتا در کوچیک تاریک رد میشدیم هیشکی داوطلب نمیشد بره وقتمونم رف از آخر مرده ب زور منو پرت کرد بیرون😂اومده بود دنبالمون من الکی وانمود کردم سرم درد گرفته دارم میمیرم ترسید گف بیا برو بیرون خواهرم😁دفه قبل همه ترسو بودن ولی تو شجاعی😍⁦☺️⁩اگه دوست داری بیا بریم اینو
من هر دورو دوس دارم.دلمم برا شهرک تنگ شده😍اگه میخوای میتونیم همینو بریم
اون هیجانیه این آرومو رمانتیک😂
شی‍ ‍فته

هیجانیو نگه داریم، ایشالا دفعه بعدی😂😂😂😂

فعلا از بی پولی رنج میبریم😂💔

 

+بله بله تعریف کردی😂😂

اوکی پس شد شهرک😍
😁😁😁
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan