*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

رویاهای آزار دهنده:(

  • ۱۷:۵۲

نمیفهمم چرا رویاهام ولم نمیکنن

چند وقته که رویاپردازی شبهامو پر کرده

ای کاش همونقدر که تو دنیای خیال بودم

تو واقعیتم بودم:(

نمیگم بده...

چون احساسیو بهم میده که دوسش دارم

یه کاری میکنه که فکر کنم به اون هدف یا آدم یا چیزی که دوس دارم و معمولا هم نشدنیه رسیدم

درسته که موقتیه

ولی ای کاش همیشگی بود:)

بعضی وقتا به خودم میام میبینم یه ساعتم با خیال پردازی رفته...

از یه طرف میخوام مهارش کنم

و از یه طرف هم تنها راهیه که بعضی موقعیتارو میتونم ببینم=)

واقعا نمیدونم چیکار کنم...

پ.ن:دوستانی ک میگن چرا نیستی توجه کنن که من بدبخت بیچاره امتحان دارم:( به خاطر همینه که یه مقدار کمتر سر میزنم.ببخشید منوsadدوستون دارمheart

 

  • ۲۳۵
SPDH 💜 2004

منم دقیقا عین توعم 

شبام کلا خیال بافیع

بعضی موقع هام دارم درس میخونم میاد 

اره حس خوبی بهم میدم منم به همین خاطر نمیتونم ولش کنم . بعضی مواقع هم فقط به خاطر همین خیال‌بافی ها میخوابم

دقیقا موقع درس خوندنم هس:(
خیلی حس خوبی داره
کاش میشد ول کرد...
کوچولو خانوم

خیال پردازی بعضی وقتاام خوبه:)

آره
گاهی..:)
Roham Gh

من توی خیال پردازی زندگی میکنم =)))

ولی زیادش بدجور آدمو از زندگی عقب میندازه

آره مشکل منم باهاش همینه😥
شیفته گونه

من و تو خیال باف ترین آدمای جهانیم...

خیال باف ترین خیال باف ها😁
اقا پسر

کاغذ و قلم بردار و بنویس ... هرچی توی رویات میبینی بنویس ... جوری بنویس که بهشون رسیدی ... با جزییات تمام... حتی ادامه رویات رو هم بنویس ... وقتی نوشتی ذهنت اروم میگیره ... در مورد رویات هم هیچ وقت به هیچ کسی نگو حتی پدر مادرت

تو جواب گرفتی ینی؟
من تا حالا امتحان نکردم

درسته نباید گفت...
اقا پسر

اره ، دقیقا میفهمی چی از زندگی میخوای ... البته مثلا اگه داری اینده رو پیش بینی میکنی که دکتر شدی باید بی خوابی ها ، مسافرت نرفتنا ، انواع و اقسام مریض هایی که بهت مراجعه میکنن رو تصور کنی ... نه اینکه راحت نشستی داری پول در میاری !!! پول در اوردن توی پزشکی به مراتب سخت تر از مهندسیه و حتی تا ۳۰ سالگی نمیتونی درامد بیشتر ۵ تومن داشته بشی ( این درامد تقریبیه و از ۲ تا دکتر شنیدم )

اول اینکه اگه هدفم از شغلم پول بود به هیچ وجه دنبال پزشکی نمیرفتم و کلی راه های خوب جلو پام بود
ولی آره منم شنیدم اینو.مرسی که توجه نمودی:)
کلا رویا های من به شغل خوب خلاصه نمیشه...
ولی ممنون از راهکار خوبت امیدوارم جوابگو باشه+_+
اقا پسر

اینا فقط یه مثال بود ... خواهش میکنم

میدونم..:}
ممنونم ازت بازم
بنده خدا

خیال پردازی اگه سرنخ خود ادم نباشه خیلی میچسبه 

 

ولی وقتی ادم خودشو توی خیال ببینه یه افق بی انتها رسم میشه که  اخرم بهش نمتونه برسه و اذیت کننده ست

بگذارید و بگذرید

 

ولی محض نوشتن هیچی بهتر از یه خیال باز نیست ...

درسته..:)
00:00 :.

:)

سلام:))
چ عجب😀😃
00:00 :.

گاوی گوسفندی چیزی قربونی کن :)

یکم خودتو تحویل بگیر😑
نگران سلامتیتم من
گاو یا گوسفند
00:00 :.

خوب قربونی نیازه دیگه

ک اینطور...قبوله
ولی گاو یا گوسفندشو نگفتی؟

00:00 :.

گاو بهتره  :)

نه بابا😒
رودل نکنی یه وقت😕
بعدشم من یه بار چهار ماه نیومدم بیان
بعد تو اصن خبردار شدی ک قربونی کنی؟
پس قربونی بی قربونی😀
فتل فتلیان

خوبه که چندوقته دیگه از وجودم پاک شده خیال پردازیه یجورایی ولی خو باهامه هنوز 

خوبه هااا ولی توش غرق بشی نوچ 

یهو مثه من به خودت بیای ببینی خودت کجا دنیا کجا 

واییی خوش بحالت...کار خاصی کردی؟
منم همینطوریم😑خیلی رو اعصابمم🤦‍♀️
فتل فتلیان

ولی بعضی وقتارحسرتش می خورم ! 

شبا خوابام بهتر بود  غرق در رویا می خوابیدم 

الان تا سرمو میزارم رو بالشت خواب میرم 🤦🏻‍♂️

البته هنوزم رویا پردازیو دارم ولی کمتر اصن حس میکنم نیس 

نه  کاری نکردم دنبال راه بودم من ، ولی وقتی انتخاب رشته دانشگاهمو کردم و رفتم دیگه رویاهامم تموم شد خیلی یهویی!

آخه حسرت خوردن داره؟
من دعا میکنم تموم شه سری تر بتونم راحت بخوابم
اینکه زود خواب بری که خیلی بهتره 😒
ینی منم باید تا دانشگا صب کنم؟😯
فتل فتلیان

نمیدونم خب !😅

خو ایشالا برات زود تر تموم شه 😂

هوم ولی من اون تا دیروقت بیدار بودنه رو دوست داشتم ، الان اگه بیدارمم همش فکر و خیاله🤦🏻‍♂️

نمیدونم شاید ! 

میدونی اخه یحورایی ایندت مشخص میشه و دیگه رویا پردازی و اینا کمتر 

مرسی😥
خداکنه از شرش خلاص شم فقط😓😊

فتل فتلیان

خواهش 😊

امیدوارم بره و از رفتنش حس رضایت بیاد سراغت 

ممنونم مهربون:)
فتل فتلیان

خواهشیجات ☺

:))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan