*درخشنده*

نوشته های مبینایی💖

حالا باز خودت میدونی😌

  • ۲۳:۱۰

‏استراتژیکترین جمله ایرانی‌ها😁

 

"حالا باز خودت میدونی"

 

این جمله معمولا زمانی استفاده میشه که:

حسابی مخ طرف را خوردی، 

دخالتهای لازم را کردی، 

رای طرف را زدی، 

تصمیمش را عوض کردی، 

بدتر گمراهش کردی، 

از زندگی نا امیدش کردی، 

نکات منفی را گفتی، 

انرژی منفی را دادی،

یعنی به معنای واقعی از این جمله متنفرم😟

  • ۱۷۸
نیلو :)

از این کلمه متنفرم‌.....

برای من زمانی که منو کلا از زندگی نا امید کردن 

خیلی جمله مزخرفیه 
موافقم
:(
a real army

متنفرم از این جمله

منم😐
علی ...

همیشه منفی نیست گاهی اوقات‌‌ مثبتم می‌شه

مثلا انتخاب با خود شماست

حرف هامو قبول‌‌ کن و بهتر باش

حرف هامو قبول نکن و همینی که هستی باش

آره درسته:)
حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

به نظر من جمله ی خوبیه:)

چون من ازش خیلی استفاده کردم :)) و جواب گرفتم

من دوسش ندارم۰_۰
حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

چون روی شما استفاده شده :))

و اگر شما روی بقیه اسفاده کنید نظرتون عوض میشه:}

آره شاید:))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
:)))
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan